  • 1. Data: 2017-12-06 13:27:36
    Temat: Unia chce wolniej
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.gazetawroclawska.pl/motofakty/a/unia-chce
    -nowych-ograniczen-predkosci-w-polsce,12727666/

    "Ograniczenia prędkości na autostradach do 120 km/h (zamiast obecnych
    140 km/h) oraz nocą na terenie zabudowanym do 50 km/h (zamiast
    obecnych 60 km/h) domaga się od Polski Unia Europejska

    Zalecenia dotyczące ograniczenia prędkości w Polsce wydała Europejska
    Rada Bezpieczeństwa Transportu w Brukseli. Pisze o nich
    "Rzeczpospolita". Dokument trafił już do europarlamentu i Komisji
    Europejskiej"

    I tu sie z PiS rzadem zgadzam - nie bedzie Unia pluc nam w twarz.

    Ale proponuje przewrotnie - zlikwidowac ograniczenie predkosci na
    autostradach.
    To nie beda mogli mowic, ze jest zbyt wysokie.

    I co najwazniejsze - chocby nie wiadomo jak im sie nie podobalo, to
    nie beda mogli nawet pisnac :-)

    J.

  • 2. Data: 2017-12-06 13:55:33
    Temat: Re: Unia chce wolniej
    Od: p...@g...com

    nie przejdzie, to bylby cios w niemiecki przemysl samochodowy a na to nie mozemy
    sobie pozwolic :-) no chyba ze Niemcom bedzie nadal wolno jezdzic bez ograniczen a w
    Polsce dowala limit 120 km/h bo za duzo wypadkow mamy :-)

  • 3. Data: 2017-12-06 14:16:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >nie przejdzie, to bylby cios w niemiecki przemysl samochodowy a na to
    >nie mozemy sobie pozwolic :-)

    Unia chce wolniej u nas, na to Unia moze sobie pozwolic :)

    > no chyba ze Niemcom bedzie nadal wolno jezdzic bez ograniczen a w
    > Polsce dowala limit 120 km/h bo za duzo wypadkow mamy :-)

    I to jest dobry (dla Unii) kierunek myslenia.

    Problem w tym, ze Niemcy tych wypadkow nie maja tak mało, wiec trzeba
    by sie dodatkowo czyms podeprzec.

    J.

  • 4. Data: 2017-12-06 14:41:25
    Od: p...@g...com

    --Unia chce wolniej u nas, na to Unia moze sobie pozwolic :)

    https://www.welt.de/politik/ausland/article153722917
    /Zahl-der-Verkehrstoten-in-Europa-erstmals-wieder-ge
    stiegen.html

    Polska 77 Niemcy 43
    ale nie widze zwiazku z prekoscia na autostradach

    --Problem w tym, ze Niemcy tych wypadkow nie maja tak mało, wiec trzeba
    by sie dodatkowo czyms podeprzec.

    Niemcy sa ponizej sredniej a my w scislej czolowce

  • 5. Data: 2017-12-06 14:54:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    estiegen.html
    >Polska 77 Niemcy 43
    >ale nie widze zwiazku z prekoscia na autostradach

    Ty sie nie patrz na ilosc wypadkow, Ty sie patrz ile nowych
    niemieckich samochodow Polacy kupuja.
> [...]

    >trzeba
    >by sie dodatkowo czyms podeprzec.
    >Niemcy sa ponizej sredniej a my w scislej czolowce

    popatrz we wlasnego linka
    Hiszpania 36,
    Dania 30,
    GB 29,
    Holandia ? 28 ?
    a gdzie Szwecja ?

    U Niemcow tez cos wymaga poprawy, moga bezpieczniej jezdzic i trzeba
    im w tym pomoc :-P

    J.

  • 6. Data: 2017-12-06 15:04:53
    Od: p...@g...com

    --Ty sie patrz ile nowych niemieckich samochodow Polacy kupuja. Na to Unia moze sobie
    pozwolic :-)

    aha a te uzywane co Niemiec sprzedaje to gdzie laduja na Marsie ? aspekt ekologiczny
    tez mozna wycenic sztrucel ktory gnilby w Niemczech gnije w Polsce :-)

    --U Niemcow tez cos wymaga poprawy, moga bezpieczniej jezdzic i trzeba
    im w tym pomoc :-P

    najpierw przodownicy czyli Polska bo to kluje w oczy w unijnych statystykach :-)

  • 7. Data: 2017-12-06 15:24:08
    Od: z <...@...pl>

    Są tacy co dopiero otwierają oczy jak ich unia kopnie w tyłek.
    Szanujemy ich :-)

  • 8. Data: 2017-12-06 21:08:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 6 Dec 2017 13:27:36 +0100, J.F.

    > "Ograniczenia prędkości na autostradach do 120 km/h
    > (zamiast obecnych 140 km/h) oraz nocą na terenie
    > zabudowanym do 50 km/h (zamiast obecnych 60 km/h)
    > domaga się od Polski Unia Europejska

    I tak zdecydowana większość na autostradzie jeździ średnio 120, bo to
    najbardziej ekonomiczna prędkość. Ja tyle bym najchetniej jechał, niestety
    trzeba co chwilę wyprzedzać maruderów jadących nawet wolniej niż 100.
    Średnia w mieście też wychodzi znacznie poniżej 50/h, a w obszarze
    zabudowanym w nocy też się przydaje cisza, bardziej chyba niż w dzień.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2017-12-06 21:57:47
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 06.12.2017 o 20:08, Myjk pisze:
> [...]
    > najbardziej ekonomiczna prędkość. Ja tyle bym najchetniej jechał, niestety
    > trzeba co chwilę wyprzedzać maruderów jadących nawet wolniej niż 100.

    jakby autostrada była w każdą stronę to te 120 by nie przeszkadzało.
    tyle mają w UK... i czasem przekraczają, jak bardziej pusto to ze
    140-150 część jedzie, szybszy bardzo rzadko się trafia

    > Średnia w mieście też wychodzi znacznie poniżej 50/h,

    to wyjdzie jeszcze znaczniej

    a w obszarze
    > zabudowanym w nocy też się przydaje cisza, bardziej chyba niż w dzień.

    nie sądzę by tą ciszę burzyli jadący 50 czy 60km/h
    odniosę się do uk bo jeżdżę tu kilka miesięcy - w mieście jest 50 (30
    mil), ale taką drogą jedziesz kilka minut, za chwilę masz dwupasmówkę na
    której masz 80, 100 czy 120km/h ograniczenia

    Łukasz

  • 10. Data: 2017-12-06 22:51:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 6 Dec 2017 20:57:47 +0000, ddddddddddddd napisał(a):

    > jakby autostrada była w każdą stronę to te 120 by nie przeszkadzało.
    > tyle mają w UK... i czasem przekraczają, jak bardziej pusto to ze
    > 140-150 część jedzie, szybszy bardzo rzadko się trafia

    A maja inne wyjscie ?
    Jak co kawalek FR stoi :-)

    Niemcy wez na przyklad - wolno dowolnie, takich co jada 150 widuje sie
    sporo. ale takich 180 to juz niewiele.

    J.