  • 21. Data: 2017-12-08 17:04:56
    Temat: Re: Unia. Za mało policji na polskich drogach.
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08-12-2017 o 13:29, Waldek pisze:
    > Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Uregulowań prawnych to mamy dużo,
    > teraz trzeba uderzać po kieszeni skuteczniej.

    Najlepiej od razu w kapeluszników.
    Tak żeby trzymali się z daleka od grup o samochodach.
    Zawsze przecież mogą iść na przeznaczone dla nich grupy o zboczeniach,
    psychiatrii i itp.

    KAPELUSZ PLONK !!!!

  • 22. Data: 2017-12-08 17:36:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-12-08 o 17:04, Cavallino pisze:

    > KAPELUSZ PLONK !!!!

    My tu debatujemy o poważnych dylematach demoratyczno-dyktatorskich
    unijno-narodowych, socjalistyczno-liberalnych (czasem trochę
    podchwytliwie ;-) ) chcemy ukazać debilizm tych odgórnych zakazów...

    A ten tu ze zboczeniami wyjechał.
    Faszysta jeden (takie modne ostatnio słowo) :-) i popsuł zabawę :-)

  • 23. Data: 2017-12-08 18:33:11
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08-12-2017 o 17:36, z pisze:

> [...]
    >
    > A ten tu ze zboczeniami wyjechał.
    > Faszysta jeden (takie modne ostatnio słowo) :-) i popsuł zabawę :-)

    Nie wiem, tego typu "dyskusja" z kapelusznikiem, czy innym odchyłem, nie
    bardzo mi na zabawną wyglądała....

    Swoją drogą ciekawe po co oni tu w ogóle wchodzą?
    Złośliwie to robią, czy jak?

    Coś w stylu pysia-pysia na cb?

  • 24. Data: 2017-12-08 19:00:33
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-12-08 o 18:33, Cavallino pisze:

> [...]
    > bardzo mi na zabawną wyglądała....
    >
    > Swoją drogą ciekawe po co oni tu w ogóle wchodzą?

    Jeszcze jeździsz tym czerwonym Punto? Chcę wiedzieć, żebym odpowiednio
    wcześnie lewy pas zmieniał... :-)
    T.

  • 25. Data: 2017-12-10 20:24:28
    Temat: Re: Unia chce wolniej
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-12-06 o 21:57, ddddddddddddd pisze:

    > to wyjdzie jeszcze znaczniej

    Wyjdzie tyle samo, bo czy zapierdalam zrywając asfalt przy ruszaniu spod
    świateł i staję dęba 200 metrów dalej drąc heble przed następnymi
    światłami, czy też jadę zwalniając i płynnie przyspieszając 20-55, żeby
    ładnie trafić w zielone to dojeżdżam o tej samej. Ew. zasmrodzenie
    spalinami, zapylenie pyłem z klocków i zużycie paliwa oraz hałas się
    zmniejszy. Ale to też nie, bo ile by nie było, to zawsze znajdą się
    chętne szczeniaki, które będą się długo przekonywać, że między jednym a
    drugim czerwonym światłem, to choćby nie wiem jak zapierdalał, to
    najwyżej dłużej postoi.

  • 26. Data: 2017-12-10 21:52:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 8 grudnia 2017 17:04:58 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

> [...]
    > Tak żeby trzymali się z daleka od grup o samochodach.
    > Zawsze przecież mogą iść na przeznaczone dla nich grupy o zboczeniach,

    Aleś Ty głupi

  • 27. Data: 2017-12-10 23:36:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Dec 2017 20:24:28 +0100, Poldek napisał(a):

> [...]
    > światłami, czy też jadę zwalniając i płynnie przyspieszając 20-55, żeby
    > ładnie trafić w zielone to dojeżdżam o tej samej.

    O ile tak jest jak piszesz.
    We Wroclawiu pod haslem nowoczesnego transportu zlikwidowano zielone
    fale, i juz nikt nie wie, kiedy zielone bedzie.

    raz bedzie jak piszesz, innym razem trafisz tuz przed czerwonym i
    zarobisz 2 minuty

    J.

  • 28. Data: 2017-12-11 23:07:52
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-12-10 o 21:52, Kris pisze:

    > Aleś Ty głupi

    Nie odbiegający poziomem od tępaka zmieniającego temat.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 29. Data: 2017-12-12 15:30:40
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-12-10 o 23:36, J.F. pisze:

> [...]
    > fale, i juz nikt nie wie, kiedy zielone bedzie.
    >
    > raz bedzie jak piszesz, innym razem trafisz tuz przed czerwonym i

    Tu gdzie mieszkam nigdy nie było żadnego wspomagania. Sekundników, nie
    wiem czego. Po prostu wypraktykowałem przez lata. Przez pierwsze xlat
    jeżdżenia wydawało mi się, że jak będę mocniej dociskał gaz, to prędzej
    gdzieś dojadę. Mimo wielu prób przekonałem się, że to tak nie działa, a
    jedyne co mogę uzyskać do naspalać niepotrzebnie paliwa, naścierać
    klocków, nasmrodzić i niepotrzebnie zatruć świat moich dzieci i potomków
    pyłem ze startych klocków.