PracaGrupypl.praca.dyskusje › Uprawnienia na wózek widłowy

  • 1. Data: 2006-07-20 07:20:09
    Temat: Uprawnienia na wózek widłowy
    Od: "Troll" <c...@p...onet.pl>

    Czy orientuje się ktoś, ile kosztują uprawnienia do kierowania wózkiem widłowym?
    Ile trwa kurs...? Czy takie uprawnienia są ważne też za granicą? Czy łatwiej z
    nimi znaleźć pracę? Jak kształtują się zarobki takiego magazyniera? Opłaca się
    to w ogóle?

  • 2. Data: 2006-07-20 07:29:00
    Temat: Re: Uprawnienia na wózek widłowy
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Troll" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    łatwiej z
    > nimi znaleźć pracę? Jak kształtują się zarobki takiego magazyniera? Opłaca

    Powiem tak. Obiecano mi przyjęcie do pracy więc za uprawnienia zabuliłem sam
    (2 lata temu 450 zł). Później się dowiedziałem ze płacą tam 680 na ręke
    minus dojazd więc dałęm sobie spokój jako że miała to być zmiana pracy "na
    lepszą". Ogólnie ceny od 500 - 600 zależy oczywiście od miasta, ale czy się
    opłaca to sm sobie odpowiedz. Polska dziwny kraj w którym inwestujesz w
    siebie a i tak zarabiasz tyle co chłoporobotnik po podstawówce. Wątpie żeby
    za granicą ktoś cie wsadził na wózek, w końcu to nie najcięższa praca a na
    taką jest zawsze chętna okoliczna ludność.

  • 3. Data: 2006-07-20 07:39:47
    Od: c...@p...onet.pl

> [...]
    > za granicą ktoś cie wsadził na wózek, w końcu to nie najcięższa praca a na
    > taką jest zawsze chętna okoliczna ludność.

    W takim razie w jakie uprawnienia zainwestować? Jakie szkolenia...? Mam 20 lat i
    chciałbym się jakimiś wykazać w przyszłości. Co może być poszukiwane przez
    pracodawców? Może uprawnienia do prac wysokościowych? Albo BHPowiec...?

  • 4. Data: 2006-07-20 07:41:08
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > pracodawców? Może uprawnienia do prac wysokościowych? Albo BHPowiec...?

    Nie ma tak że ktoś ci podowie i u ciebie będzie działać ... Jak na dzisiaj u
    mnie kierowców C+E szukają.

  • 5. Data: 2006-07-20 07:46:11
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Michał napisał(a):
    > Jak na dzisiaj u
    > mnie kierowców C+E szukają.

    Na wyspach też ;)

    Tobi

  • 6. Data: 2006-07-20 08:09:22
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    c...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
    > pracodawców? Może uprawnienia do prac wysokościowych? Albo BHPowiec...?

    Przejdź się do Urzędu Pracy i sprawdz, jakie zawody są najbardziej
    poszukiwane. Oczywiście za 5-10 lat może się to zmienić...

    --
    Filip.

  • 7. Data: 2006-07-20 09:45:27
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > chciałbym się jakimiś wykazać w przyszłości. Co może być poszukiwane przez
    > pracodawców? Może uprawnienia do prac wysokościowych? Albo BHPowiec...?

    do prac wysokościowych jak najbardziej. Mogą się też przydać uprawnienia SEP
    (a tych jest sporo, możesz się szkolić i szkolić :) ). Razem, taki komplet
    umożliwi Ci wchodzenie na maszty i kominy i grzebanie przy niektórych
    instalacjach :)

    entrop3r

  • 8. Data: 2006-07-20 16:07:16
    Od: "fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > pracodawców? Może uprawnienia do prac wysokościowych? Albo BHPowiec...?

    rób certyfikat taki jak opisany tu
    http://www.ang.pl/cpe.html
    daje umiejetnosci poszukiwane przez 90 % pracodawcow w Polsce i nie tylko.

    Wojtek

  • 9. Data: 2006-07-20 17:57:16
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    tak tylko nie zapomnij o uprawnieniach pracownika
    gospodarczego I kategorii (P.S. nie mam pojęcia cóż to
    takiego), bo bez nich to tylko możesz marzyć o takiej pracy...