  • 1. Data: 2017-06-29 22:41:06
    Temat: Urbanistyka
    Od: "swiatowid" <e...@o...pl>

    Jeżeli ktoś z Was tutaj przy okazji inżynierii interesuje się jej
    zastosowaniem w urbanistyce lub architekturze urbanistycznej, to zapraszam
    do kontaktu/tworzenia nowej grupy.

    Pozdrowionka :)
    ~Światowid

  • 2. Data: 2017-06-30 10:06:44
    Temat: Re: Urbanistyka
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-06-29 o 22:41, swiatowid pisze:
    > tworzenia nowej grupy.
    Ta ledwo zipie. :-)

    Robert

  • 3. Data: 2017-06-30 10:17:34
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu piątek, 30 czerwca 2017 05:41:04 UTC+9 użytkownik swiatowid napisał:
    > Jeżeli ktoś z Was tutaj przy okazji inżynierii interesuje się jej
    > zastosowaniem w urbanistyce lub architekturze urbanistycznej, to zapraszam
    > do kontaktu/tworzenia nowej grupy.

    Sorry, ale z kim Ty chcesz rozmawiać o urbanistyce w kraju wanien z kolumnadą? Idź na
    reddita, wpisz 'urbanism', 'urban planning', 'city planning', tam znajdziesz chętnych
    do rzeczowej rozmowy.

  • 4. Data: 2017-06-30 11:41:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >Sorry, ale z kim Ty chcesz rozmawiać o urbanistyce w kraju wanien z
    >kolumnadą? Idź na reddita, wpisz 'urbanism', 'urban planning', 'city
    >planning',
    >tam znajdziesz chętnych do rzeczowej rozmowy.

    Czemu ? We wroclawskim UM tez znajdziesz paru specjalistow.
    Efekty ... nie bede obrazal.

    Ja bym jeszcze odnalazl paru mieszkancow Brasilii i podpytal ... co
    sobie w miescie chwala, a co gania :-)

    J.

  • 5. Data: 2017-06-30 12:10:15
    Od: "swiatowid" <e...@o...pl>

    Co do tych wanien z kolumnadą, to nie jest wbrew pozorom AŻ TAK źle ;-)

    ps.com...

  • 6. Data: 2017-06-30 15:03:22
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu piątek, 30 czerwca 2017 18:41:26 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > Efekty ... nie bede obrazal.
    >
    > Ja bym jeszcze odnalazl paru mieszkancow Brasilii i podpytal ... co

    My mamy swoją Brasilię (Gdynia), tam popytaj.

  • 7. Data: 2017-06-30 15:05:35
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu piątek, 30 czerwca 2017 19:10:11 UTC+9 użytkownik swiatowid napisał:
    > Co do tych wanien z kolumnadą, to nie jest wbrew pozorom AŻ TAK źle ;-)

    Oczywiście że nie. Od czasu tamtej książki jest znacznie gorzej.