wiadomość od św. Mikołaja

  • 1. Data: 2018-11-26 22:35:44
    Temat: Urzadzenie wielofunkcyjne atramentowe CISS - ktore?
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    Chce kupic urzadzenie wielofunkcyjne 3 w 1 (drukarka kolorowa, skaner,
    kopiarka). Budzet okolo 1000 PLN. Ale wiadomo im taniej tym lepiej. Z
    drugiej strony jakby byla jakas przydatna funkcjonalnosc (skanowanie na
    pendrive, dupleks, ADF) to mozna go troche zwiekszyc.
    Ze wzgledu na koszty eksploatacji mysle nad urzadzeniem atramentowym bez
    cartridgy ale ze zboernikami na tusz czyli CISS.
    Na razie do dalszego przyjrzenia sie wytypowalem Brother DCP-T510W
    ewentualnei DCP-T710W (z ADF). Ewentualnie Epson L3070.
    A moze ktos robil ostatnio podobne poszukiwania i moglby sie podzielic
    przemysleniami?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2018-11-28 22:51:42
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2018-11-26 o 22:35, Marcin pisze:

> [...]
    > ewentualnei DCP-T710W (z ADF). Ewentualnie Epson L3070.
    > A moze ktos robil ostatnio podobne poszukiwania i moglby sie podzielic

    Zeby nie bylo za prosto dodalbym jeszcze 2 modele urzadzen 3w1 z WiFi i
    z CISS: HP Ink Tank 419 oraz Canon Pixma G3411.

    Moze ktos ma takie urzadzenia i moglby napisac cos o nich z punktu
    widzenia uzytkownika?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 3. Data: 2018-11-29 10:30:43
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-11-28 o 22:51, Marcin pisze:
> [...]
    > z CISS: HP Ink Tank 419 oraz Canon Pixma G3411.
    >
    > Moze ktos ma takie urzadzenia i moglby napisac cos o nich z punktu

    Mam starszego epsona z WiFi, czyli L386 i sobie chwalę.
    No, ale trzeba pamiętać, że to atramentówka i raz na jakiś czas trzeba
    coś wydrukować, bo jeśli się nie drukuje nic przez 3 miesiące, to potem
    może być potrzebne włączenie funkcji przeczyszczania dysz.

  • 4. Data: 2018-11-29 18:20:34
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 26.11.2018 o 22:35, Marcin pisze:
> [...]
    > ewentualnei DCP-T710W (z ADF). Ewentualnie Epson L3070.
    > A moze ktos robil ostatnio podobne poszukiwania i moglby sie podzielic

    to nie odpowiedź, bardziej wyjaśnienie dlaczego nikt Ci nie odpowiada:
    miałem dziesiątki drukarek. ale dawno temu "opłacało" się drukować.
    teraz fotka na kartce w prawdziwym "labie" kosztuje 99groszy, a przy
    większej ilości dużo taniej. Dawno temu, ja wiem.. w latach 90siątych
    nie padła mi żadna drukarka. potem było gorzej. znaczy też nie padały,
    ale z tuszami było różnie. najwięcej babrania miałem z hp serii 12xx.
    taka "kostka" na górze skaner, na dole drukarka. co ja się tam atramentu
    nawlewałem...(poszła na śmietnik bo mnie stać było na nową) Z radością
    kupiłem brothera - lasera. przez rok był spokój istne niebo. ale potem -
    nowy toner z bębnem - 70% ceny drukarki sam toner - tani, ale drukarka
    co 8cm drukowała ciapki - wina bębna. (poszła na allegro za parę zł, bo
    nie chciało mi się jej utylizować) Potem był brother wifi atramentowy
    -bo tusze śmiesznie tanie. ale po roku drukarka poinformowała mnie że
    jest uszkodzona głowica i dupa. (stoi na olx za 20zł)
    Ta drukarka którą chcesz kupić, różni się od mojego brothera tym, że ja
    miałem małe zasobniki z cieczą wewnątrz, a Ty będziesz miał poza bryłą
    drukarki. Czy to będzie dobrze działać - na 100% tak. czy długo i
    bezawaryjnie - nikt nie wie. czy to tanie rozwiązanie? Zależy.
    porównując do konkurencji - raczej tak. porównując do starych
    niezniszczalnych drukarek - nie. co to znaczy? A no że kupiłem
    urządzenie wielofunkcyjne które tak na oko ma 15 lat, przyjmuje tusze
    serii hp15 lub hp45, które mają 45ml i za każdym razem mam nową głowice.
    drukarka kosztowała 30zł, tusze, oryginały przeterminowane po 20zł.
    jeden tusz wystarcza na rok, i jak niema na olx, to w sklepie 50zł.
    ToMasz

Wzory dokumentów

Wyszukaj i pobierz za darmo: