  • 1. Data: 2014-01-24 16:28:48
    Temat: Usługi google - MMP
    Od: Chris Christofersky <d...@g...com>

    Witajcie Panowie,
    Może nie jest to jakiś problem polskiego Internetu, bo nie mogę zweryfikować, czy
    rzecz dzieje się poza mną.

    Od jakiegoś czasu borykam się z problemem działania usług Google w sieci Multimedia
    Polska. Raz NSy zwracają pulę google, a raz jak widać jakąś przestrzeń MMP - wtedy
    żadna z usług google nie działa prawidłowo.

    Problem występuje niezależnie od użytego OS, czy serwera NS. Nie mam ochoty stawiać w
    domu BINDa, szkoda mi na to prądu.

    IMHO są dwie opcje: MMP robi proxy DNS (?) lub google ma jakieś swoje maszyny w DC
    multimedia, które działają tragicznie.
    Dzięki za pomoc.

    > plus.google.com
    Server: google-public-dns-a.google.com

> [...]