  • 1. Data: 2016-08-22 12:49:51
    Temat: Usuwanie odpryskow po kamyczkach
    Od: manson <m...@o...eu>

    witam
    jak usunac male odpryski po kamyczkach na masce i zderzaku?
    nie chcialbym malowac elementu
    jak to robia lakiernicy

  • 2. Data: 2016-08-22 13:13:03
    Temat: Re: Usuwanie odpryskow po kamyczkach
    Od: <1...@...131303.invalid> (Tom N)

    manson w

    > witam
    > jak usunac male odpryski po kamyczkach na masce i zderzaku?
    > nie chcialbym malowac elementu

    Zamknąć oczy

    > jak to robia lakiernicy

    Malują element, bo taniej niż bawić się w SmartRepair

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2016-08-22 14:24:30
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-08-22 12:49, manson wrote:
    > witam
    > jak usunac male odpryski po kamyczkach na masce i zderzaku?
    > nie chcialbym malowac elementu
    > jak to robia lakiernicy

    1. poczekać aż zbierze się ich więcej i potem przemalować na raz

    2. można bawić się w zamalowywanie każdego odprysku pojedyńczo - ale to
    nie zawsze wychodzi estetycznie i w końcu i tak może się skończyć
    punktem nr 1

    3. wzorem kierowców z Ukrainy, założyć plastikowy dziubek - zakryje
    obecne odpryski i nie pozwoli powstać nowym ;)
    https://www.google.pl/search?q=os%C5%82ona+na+mask%C
    4%99+przed+odpryskami&client=firefox-b&tbm=isch&tbo=
    u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwif_ZaBgtXOAhWM2SwKHWkS
    BcMQsAQIKg&biw=1739&bih=910&dpr=0.8

  • 4. Data: 2016-08-24 00:56:24
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > jak usunac male odpryski po kamyczkach na masce i zderzaku?
    > nie chcialbym malowac elementu

    To zakup dorobiony akryl i maluj pędzelkiem. Skoro już masz odprysk
    lakieru, to co mielibyśmy Ci doradzić?

    A jak masz ładną maskę i chcesz ją zabezpieczyć, to albo pryskaj gumą w
    sprayu albo woskuj (tylko często 1 na 1-2/m-c).

    Jak masz drobne rysy nawet jak są przez pół samochodu, to spróbuj pastą
    albo mleczkiem lekkościernym - znacząco zmniejszysz ich widoczność,
    także poprzez nabłyszczenie elementu.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2016-08-28 10:41:05
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-08-22 o 14:24, AL pisze:

> [...]
    4%99+przed+odpryskami&client=firefox-b&tbm=isch&tbo=
    u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwif_ZaBgtXOAhWM2SwKHWkS

    Każdego dnia przekonuję się, że nie istnieją jednak granice kiczu.

  • 6. Data: 2016-08-28 13:22:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    PlaMa wrote:

    4%99+przed+odpryskami&client=firefox-b&tbm=isch&tbo=
    u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwif_ZaBgtXOAhWM2SwKHWkS
    BcMQsAQIKg&biw=1739&bih=910&dpr=0.8

    > Każdego dnia przekonuję się, że nie istnieją jednak granice kiczu.

    ale głupi ci amerykanie :)
    <https://en.wikipedia.org/wiki/Front-end_bra>

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?