  • 1. Data: 2015-11-24 21:17:51
    Temat: Uszczelki drzwi
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Pytanie na czasie :) Czym smarujecie uszczelki drzwi żeby nie
    przymarzały? Polećcie coś taniego i skutecznego.
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 2. Data: 2015-11-24 22:02:13
    Temat: Re: Uszczelki drzwi
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Pytanie na czasie :) Czym smarujecie uszczelki drzwi żeby nie
    > przymarzały? Polećcie coś taniego i skutecznego.

    Olej silikonowy w sprayu.

  • 3. Data: 2015-11-24 22:20:09
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2015-11-24 o 22:02, Czesław Wiśniak pisze:

    > Olej silikonowy w sprayu.

    albo klasycznie wazelina techniczna:)
    olej silikonowy będzie przekleństwem jak będzie samochód lakierowany a
    lakiernik oleje temat usuniecia silikonów :)

  • 4. Data: 2015-11-24 23:09:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zwykłą pasta z woskiem. Posmarowac tam gdzie przylegają uszczelki, poczekać żeby
    przeschla i przejechać szmata żeby połysku dostała. Można i uszczelki taka pasta
    pozmarowac.

  • 5. Data: 2015-11-25 12:04:04
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    > Pytanie na czasie :) Czym smarujecie uszczelki drzwi żeby nie
    > przymarzały? Polećcie coś taniego i skutecznego.

    Gliceryna, w kazdej aptece

  • 6. Data: 2015-11-25 17:17:21
    Od: adam <a...@w...pl>

    > Pytanie na czasie :) Czym smarujecie uszczelki drzwi żeby nie
    > przymarzały? Polećcie coś taniego i skutecznego.

    Niczym nie smaruje. Raz kiedyś posmarowałem i kurtka była do prania. Nie
    ma siły, żeby za którymś razem nie dotknąć ubraniem do
    uszczelki.Przymarzanie nie jest takie częste, więc sobie darowałem. A
    jakość uszczelki przez to odrywanie nie ucierpiała, mimo że obydwa
    samochody mam leciwe.

  • 7. Data: 2015-11-25 17:48:52
    Od: robot <r...@o...pl>

    > Pytanie na czasie :) Czym smarujecie uszczelki drzwi żeby nie
    > przymarzały? Polećcie coś taniego i skutecznego.

    Kurna, tyle lat już jeżdżę i nigdy o tym nie słyszałem,
    żeby smarować uszczelki drzwi.
    No i jeszcze nigdy mi nie przymarzły.
    To widocznie zależy od modelu samochodu.

  • 8. Data: 2015-11-25 18:06:26
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25.11.2015 o 17:48, robot pisze:

    > Kurna, tyle lat już jeżdżę i nigdy o tym nie słyszałem,
    > żeby smarować uszczelki drzwi.
    > No i jeszcze nigdy mi nie przymarzły.

    Umyj auto na mrozie, to usłyszysz.

  • 9. Data: 2015-11-25 20:12:09
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > uszczelki.Przymarzanie nie jest takie częste, więc sobie darowałem. A
    > jakość uszczelki przez to odrywanie nie ucierpiała, mimo że obydwa

    Ja smaruję pi*drzwi raz na pięć lat. Używam do tego nie oleju, nie
    gliceryny, a silikonowego smaru. Ważne, żeby smar nakładać na czystą
    uszczelkę, a jeszcze ważniejsze, żeby potem wytrzeć tę uszczelkę z tego
    smaru. W efekcie mamy wypełnione silikonowym smarem pory gumy, nic się
    nie brudzi, woda się nie gromadzi i spływa bardzo ochoczo, nic nie
    przymarza, guma jak nowa - same korzyści. Stosuję tę metodę od 25 lat,
    samochód myję nawet przy -7 stopniach, nigdy nic mi nie przymarzło. W
    samochodach żony też stosuję, pierwszej zimy nie zastosowałem
    (zapomniałem) i przy pierwszym mrozie wsiadała przez drzwi pasażera, bo
    kierowcy przymarzy. Po "odpuszczeniu", przemyciu uszczelki i
    posmarowaniu nawet najtęższe mrozy nie dają razy przymrozić drzwi.

    --
    Yogi(n)

  • 10. Data: 2015-11-25 20:52:13
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > kierowcy przymarzy. Po "odpuszczeniu", przemyciu uszczelki i
    > posmarowaniu nawet najtęższe mrozy nie dają razy przymrozić drzwi.

    dzieki za rade. ja zawsze uzywalem albo oleju silikonowego w sprayu albo
    wazeliny technicznej (a od 2-3 lat niczego bo zimy lagodne a ja leniwy).
    oczywiscie syfilem ubranie bo myslalem ze jak to wytrę to po prostu
    zrobię głupiego robotę.
    sir