  • 1. Data: 2018-11-23 18:58:55
    Temat: Uszkodzenie mikrófalówki
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Z ciekawości rozebrałem uszkodzoną mikrofalówkę a tam wnęka promiennika
    mikrofal i sam promiennik magnetronu przepalone/przetopione jakby łuk
    tam buzował. Jak dla mnie dziwne. Co może prowadzić do takich uszkodzeń?
    Tu obrazki: https://tinypic.pl/xk24sfqzlrih
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2018-11-23 20:47:10
    Temat: Re: Uszkodzenie mikrófalówki
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 23 listopada 2018 18:58:56 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
> [...]
    > mikrofal i sam promiennik magnetronu przepalone/przetopione jakby łuk
    > tam buzował. Jak dla mnie dziwne. Co może prowadzić do takich uszkodzeń?

    Mikowa zaslepka sie zasyfila, przepalila i palac sie zjonizowala powietrze w okolicy
    a to pozwolilo sie temu dynksu falownika tez rozgrzac i stopic.

    Obejz zaslepke. Jestem pewien ze jest opalona, zweglona, dziurawa.

    Mikowe zaslepki sa dostepne na allegro. Jak sie widzi co sie dzieje i zona jest
    kumata to powie mezowi a on te zaslepke wymieni i mikrofalowka moze dzialac kolejne
    10 lat :)

  • 3. Data: 2018-11-23 21:45:55
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 23 Nov 2018 11:47:10 -0800 (PST), s...@g...com
    napisał(a):

    > Obejz zaslepke. Jestem pewien ze jest opalona, zweglona, dziurawa

    No właśnie nie. Nie jest dziurawa ani zwęglona (mika? :) ani opalona.
    No, może troszeczkę od wnętrza. Które wcale nie jest zasyfione.
    Ale fakt, coś tam musiało się nieźle zjonizować.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2018-11-23 21:53:26
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 23 listopada 2018 21:45:57 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > No właśnie nie. Nie jest dziurawa ani zwęglona (mika? :) ani opalona.
    > No, może troszeczkę od wnętrza. Które wcale nie jest zasyfione.
    > Ale fakt, coś tam musiało się nieźle zjonizować.

    Moze ta juz jest wymieniona jak sie zjaralo :)

  • 5. Data: 2018-11-24 10:51:34
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > No właśnie nie. Nie jest dziurawa ani zwęglona (mika? :) ani opalona.
    > No, może troszeczkę od wnętrza. Które wcale nie jest zasyfione.
    Przecież zaślepka mikowa nie jest w żaden sposób uszczelniona. Jak coś
    paruje w mikrofalówce, to spokojnie dostaje się też POD zaślepkę i jak
    się przez lata nazbiera, to potem tak się robi.
    Dlatego jak od jakiegoś czasu zakładam zaślepkę na silikonie.
    Jacek

  • 6. Data: 2018-11-24 11:59:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 24 Nov 2018 10:51:34 +0100, Jacek napisał(a):

    > jak
    > się przez lata nazbiera

    No przecież mówię że tam jest czysto. Chyba że dostała się para czegoś
    co się łatwo jonizuje.
    --
    Jacek
    I hate haters.