  • 1. Data: 2018-11-23 19:02:50
    Temat: Uszkodzenie mikrófalówki
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Z ciekawości rozebrałem uszkodzoną mikrofalówkę a tam wnęka promiennika
    mikrofal i sam promiennik magnetronu przepalone/przetopione jakby łuk
    tam buzował. Jak dla mnie dziwne. Co może prowadzić do takich uszkodzeń?
    Tu obrazki: https://tinypic.pl/xk24sfqzlrih,
    https://tinypic.pl/yo1a2ewiwi7h,
    https://tinypic.pl/hjxem872g0kd
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2018-11-25 01:36:29
    Temat: Re: Uszkodzenie mikrófalówki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Nov 2018 19:02:50 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):
    > Z ciekawości rozebrałem uszkodzoną mikrofalówkę a tam wnęka promiennika
    > mikrofal i sam promiennik magnetronu przepalone/przetopione jakby łuk
    > tam buzował. Jak dla mnie dziwne. Co może prowadzić do takich uszkodzeń?

    Dziwne wcale nie - w mikrofalowce lubi iskrzyc, dlugo i solidnie.

    Tylko akurat w tym miejscu to producent powinien wychwycic.

    Falowod gdzies wgielo, promiennik mial ostre krawedzie, czy cos
    dziwnego gotowales ?

    J.

  • 3. Data: 2018-11-25 10:07:14
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2018 01:36:29 +0100, J.F. napisał(a):

    > Falowod gdzies wgielo, promiennik mial ostre krawedzie, czy cos
    > dziwnego gotowales ?

    To maszynka zdobyczna :) Nie ja w niej gotowałem :)
    --
    Jacek
    I hate haters.