  • 1. Data: 2014-07-31 23:16:45
    Temat: Uwaga Pirat - samochod z ogranicznikiem do 100km a policjanci odnotowali 122km/h
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Wlasnie obejrzalem Uwaga Pirat, w ktorym zatrzymali busa, ktory bodajrze
    na 70 km/h ograniczenia jechal 122 km/h. Kierowca stwierdzil, iz zgodnie
    z przepisami w busie ma ogranicznik do 100 km/h i ten wynik to kosmos i
    odmowil przyjecia mandatu.

    I co mnie dziwi to:
    -policjanci byli zdziwieni - wrecz popatrzyli na siebie nie wiedzac co
    zrobic
    -poczym powiedzieli dziekuje panu i oddali dokumenty
    -na odchodne powiedzieli, ze spotkamy sie w sadzie
    -nic nie dali do podpisania

    Jak ja odmowilem przyjecia mandatu to szykowali sie do wypelniania
    "setki" papierow i szykowali cos podpisywac, zadajac wczesniej pytania
    gdzie sie pracuje, kogo sie ma na utrzymaniu etc (nie wiem co bo na
    koniec oddali dokumenty i powiedzieli, ze wszysytkie watpliwosci na
    korzysc kierowcy i tym razem pouczenie...

    Co o tym sadzicie?

  • 2. Data: 2014-07-31 23:21:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 31 Jul 2014 23:16:45 +0200 osobnik zwany fReLuZ
    napisał:

    > Wlasnie obejrzalem Uwaga Pirat,

    > Co o tym sadzicie?

    że się nudzisz

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-08-01 00:58:40
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-07-31 23:16, fReLuZ pisze:

    > Co o tym sadzicie?

    Tzw. prawda ekranu ;)

  • 4. Data: 2014-08-01 10:48:34
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Thu, 31 Jul 2014 23:16:45 +0200, fReLuZ napisał(a):

    > Co o tym sadzicie?
    Jeżeli faktycznie zrobili tak, że oddali dokumenty bez żadnych podpisów /
    świstków, go po prostu puścili i tyle.

    Nie widziałem tego odcinka - tylko czasami jak mam potrzebę "samoukarania"
    to włączam ten program.

    --
    Franc

  • 5. Data: 2014-08-01 11:50:45
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 31 Jul 2014 23:16:45 +0200, fReLuZ napisał(a):

    > Co o tym sadzicie?

    Czas antenowy jest zbyt cenny żeby pokazywać wypełnianie tych papierków :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 6. Data: 2014-08-01 13:10:56
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 31.07.2014 o 23:16, fReLuZ pisze:
> [...]
    > zrobic
    > -poczym powiedzieli dziekuje panu i oddali dokumenty
    > -na odchodne powiedzieli, ze spotkamy sie w sadzie

    Też tak miałem, minęło 1,5 roku i nawet jednego wezwania nie dostałem.
    Odpuszczą mu, ale nie mogli tego zrobić przed kamerą.

    --
    anacron

  • 7. Data: 2014-08-01 13:49:17
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik fReLuZ napisał:
> [...]
    > koniec oddali dokumenty i powiedzieli, ze wszysytkie watpliwosci na
    > korzysc kierowcy i tym razem pouczenie...

    Sądzę że żaden z przepisów Kodeksu Wykroczeń i Kodeksu postępowania w
    sprawach o wykroczenia nie daje policjantowi prawa do zmuszenia
    obywatela do podpisania czegokolwiek. Policjant proponuje mandat,
    obywatel odmawia - to jest koniec rozmowy. Wręcz niepoważnym byłoby ze
    strony przedstawiciela władzy targowanie się z obywatelem - nie chce
    wziąć mandatu, jego prawo. Policjant wpisuje w protokół odmowę (a
    przecież w ogóle nie ma obowiązku tego mandatu proponować - zawsze może
    uznać ze "cennik" mandatów jest za krótki - a więcej jak w "cenniku" dać
    może tylko sąd) i tyle.

    Zrobili co należało i teraz sąd się tym zajmie.

    --
    Darek

  • 8. Data: 2014-08-01 14:36:35
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

> [...]
    > przecież w ogóle nie ma obowiązku tego mandatu proponować - zawsze może
    > uznać ze "cennik" mandatów jest za krótki - a więcej jak w "cenniku" dać

    Dokladnie tak. Mandat to zasadniczo przywilej/nagroda dla kierowcy w
    wiekszosci przypadkow wystarczajaca nagroda, zeby nie chciec wiekszej od
    sedziego ;P

    --
    jarek

  • 9. Data: 2014-08-01 14:59:25
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl>

> [...]

    może tylko sąd) i tyle.

    Zrobili co należało i teraz sąd się tym zajmie.
    Ale to na inny nieco temat piszesz. Tutaj pouczenie było. Jak dla mnie
    powinni spisać protokół bo im pomiar nie wyszedł z jakiegoś powodu.

  • 10. Data: 2014-08-01 15:00:19
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl>