  • 1. Data: 2014-09-20 07:45:05
    Temat: Uwaga Pirat - znowu
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Witam

    We wczorajszym odcinku patrol złapał gościa przekroczenie prędkości. Oprócz
    mandatu za prędkość dostał mandat za poruszanie się samochodem
    niedopuszczonym do ruchu. Po czym puścili go i kontynuował jazdę tym
    samochodem. Dlaczego nie kazali wzywać lawety ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 2. Data: 2014-09-20 11:17:36
    Temat: Re: Uwaga Pirat - znowu
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-20 07:45, huri_khan pisze:
> [...]
    > niedopuszczonym do ruchu. Po czym puścili go i kontynuował jazdę tym
    > samochodem. Dlaczego nie kazali wzywać lawety ?

    Nie ma co komentować tego reżyserowanego od początku do końca chłamu.
    Reżyser czasem jest 'wczorajszy" i stąd często zupełne bzdety oderwane
    od rzeczywistości pokazuje.

  • 3. Data: 2014-09-20 18:44:50
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 20 września 2014 07:45:05 UTC+2 użytkownik huri_khan napisał:
    > Witam
    >

    > We wczorajszym odcinku patrol z�apa� go�cia przekroczenie pr�dko�ci.
    Opr�cz

    > mandatu za pr�dko�� dosta� mandat za poruszanie si� samochodem
    >
    > niedopuszczonym do ruchu. Po czym pu�cili go i kontynuowa� jazd� tym
    >
    > samochodem. Dlaczego nie kazali wzywaďż˝ lawety ?
    >

    > --
    >
    > [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    >
    > [SY] [Cruze 1,8 LT]

    A miał jakiś papier ze samochód niedopuszczony do ruchu? Czy też mają jakąś bazę
    danych samochodów niedopuszczonych do ruchu?

  • 4. Data: 2014-09-21 02:06:10
    Od: K <...@...c>

    On 20/09/2014 17:44, k...@g...com wrote:

    > A miał jakiś papier ze samochód niedopuszczony do ruchu? Czy też mają jakąś bazę
    danych samochodów niedopuszczonych do ruchu?

    i na czym polegalo to niedopuszczenie do ruchu.

  • 5. Data: 2014-09-21 03:05:48
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 21 września 2014 02:06:10 UTC+2 użytkownik K napisał:
> [...]
    jak�� baz� danych samochod�w niedopuszczonych do ruchu?

    > i na czym polegalo to niedopuszczenie do ruchu.
    >

    > --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---

    Dedukuję ze nie miał tablic. A tak trochę poważniej. Uważam ze zdarzenia są
    reżyserowane. Ale jeśli by nie były to złapany jest idiotą. I ze względu na to ze
    jest głupi powinni mu zabrać bezterminowo PJ. Pewno nie miał przeglądu. Urzędowe
    przeglądy są potrzebne bo stanowią łatwy do zaplanowania wpływ do budżetu. Przy
    okazji generują miejsca pracy. Poza tym są potrzebne jak szankier na kutasie bo w
    przeciwieństwie do przeglądów robionych w lotnictwie diagnosta za nic nie odpowiada.
    Jak mądrego co nie ma ważnego przeglądu łapią to w żywe oczy łże że zapomniał DR.
    Przyjmuje na klatę 50 zyli mandatu za brak jednego dokumentu i jedzie dalej.
    Oczywiście mowa o świadomym kierowcy i właścicielu samochodu. Co utrzymuje samochód w
    stanie technicznym wyższym niż na 2+. Tam gdzie mi naprawiają samochód wiedzą ze nie
    jeżdżę na przeglądy. Wymienili mi niedawno tarcze, bębny i wszystko co jest w
    hamulcach z linką ręcznego włącznie. Sprawdzili jak to mają w dobrym zwyczaju
    zawieszenie itp , bo jak coś znajdą to wiedzą że zarobią. Mówią autko leciwe ale
    gites majonez. I że przegląd przejdzie bez problemu. To ja im że po chuj mam jechać
    na przegląd sprawnym samochodem. Obok na podnośniku stał samochód co jak się okazało
    ma ważny przegląd. Wraczydło. Korozja podwozia zaawansowana, spore ubytki blachy.
    Tłumiki na drutach spawane nie wiadomo ile razy. Ulany olejem od spodu. Po spalinach
    było czuć ze pali minimum dwa litry oleju na tysiąc kilometrów. Do tego jakieś
    przeróbki instalacji elektrycznej przewodami do lampki na biurko. I takie coś dostało
    przegląd.

  • 6. Data: 2014-09-21 08:59:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > I takie coś dostało przegląd.

    +50zł i już.... :(

  • 7. Data: 2014-09-21 11:46:23
    Temat: Re: Uwaga ... przegląd.
    Od: "Ludwik65" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości
    ..
    > Użytkownik k...@g...com ...

    > +50zł i już.... :(

    gdzie ?

  • 8. Data: 2014-09-21 12:56:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ludwik65 d...@w...pl ...

    > gdzie ?

    Na serio pytasz?
    Pewnie tam gdzie Cię znają...
    A co? U Ciebie drożej?

  • 9. Data: 2014-09-21 18:12:03
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sun, 21 Sep 2014 01:06:10 +0100, K napisał(a):

    > i na czym polegalo to niedopuszczenie do ruchu.

    Facet miał samochód z niemiec na czerwonych tablicach z 2011 roku

  • 10. Data: 2014-09-22 01:07:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-09-21, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik k...@g...com ...