  • 1. Data: 2012-06-24 11:00:47
    Temat: Uwaga na łosie na A2
    Od: spider <s...@w...pl>

    Bynajmniej nie chodzi tu o łosi za kierownicą ;) Ciekawe kiedy postawią
    znak, uwaga łosie, zamiast zwiększyć wysokość ogrodzenia.

    1781.html

    Jedna osoba zginęła, a 3 zostały ranne po zderzeniu auta z łosiem na A2

    k, PAP 2012-06-24, ostatnia aktualizacja 2012-06-24 10:03:22.0

    Policja wyjaśnia okoliczności wypadku na A2. W nocy na autostradę wbiegł
    łoś, który zderzył się z samochodem. Później w zwierzę uderzyły dwa inne
    auta. Na skutek karambolu zginęła jedna osoba, a trzy zostały ranne.
    Do wypadku doszło po godz. 1 w nocy na 345 km autostrady w kierunku
    Warszawy - pomiędzy węzłem Emilia a Piątkiem. Skoda, którą podróżowały
    cztery osoby, uderzyła w łosia, który znalazł się na autostradzie.

    Uderzenie było tak silne, że samochód został poważnie uszkodzony. Na
    miejscu zginął 59-letni kierowca skody. Troje rannych pasażerów
    przewieziono do zgierskiego szpitala.

    W szczątki zwierzęcia uderzyły także dwa inne samochody - nissan i bmw;
    auta zostały uszkodzone, ale w tym przypadku nikt nie został poszkodowany.

    Według policji zwierzę znalazło się na autostradzie, prawdopodobnie
    przeskakując bądź uszkadzając wysoką na 1,5 metra siatkę, ogradzającą w
    tym miejscu trasę.

    Okoliczności wypadku bada policja i zgierska prokuratura; trasa w
    miejscu wypadku była przejezdna.

  • 2. Data: 2012-06-24 11:59:29
    Temat: Re: Uwaga na łosie na A2
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    spider wrote:
> [...]
    > w tym miejscu trasę.
    >
    > Okoliczności wypadku bada policja i zgierska prokuratura; trasa w

    imho ewidentna wina albo firmy któa budowała albo projektanta autostrady.

  • 3. Data: 2012-06-24 12:18:36
    Od: "Kowal" <m...@p...onet.pl>

    > Według policji zwierzę znalazło się na autostradzie, prawdopodobnie
    > przeskakując bądź uszkadzając wysoką na 1,5 metra siatkę, ogradzającą w
    > tym miejscu trasę.

    Spłoszona klępa pokonuje płot wysokości 2m prawie z miejsca.

  • 4. Data: 2012-06-24 14:42:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Jun 2012 11:59:29 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > imho ewidentna wina albo firmy któa budowała albo projektanta autostrady.

    A nie ministra ?

    Bo podejrzewam ze jest wysokosc plotu w stosownym rozporzadzeniu okreslona
    i projektant pewnie sie dostosowal :-)

    J.

  • 5. Data: 2012-06-24 20:48:21
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 24.06.2012 14:42, J.F. pisze:

    > A nie ministra ?

    Tusk! to Tuska wina! Sam widziałem jak ten płot stawiał!

  • 6. Data: 2012-06-25 16:51:50
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Spłoszona klępa pokonuje płot wysokości 2m prawie z
    > miejsca.

    Trzeba postawić znak "Nie płoszyć klęp". Taką mam koncepcję
    ;-))

  • 7. Data: 2012-06-25 19:07:01
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Albercik"

    > Tusk! to Tuska wina! Sam widziałem jak ten płot stawiał!

    Czeba takie znaki postawić:

    JEDŹ ŁOŚTROŻNIE!

  • 8. Data: 2012-06-28 00:30:39
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    spider, Sun, 24 Jun 2012 11:00:47 +0200, pl.misc.samochody:

> [...]
    > Warszawy - pomiędzy węzłem Emilia a Piątkiem. Skoda, którą podróżowały
    > cztery osoby, uderzyła w łosia, który znalazł się na autostradzie.

    "Test łosia" nabiera nowego znaczenia...

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 9. Data: 2012-06-28 19:27:15
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 28.06.2012 00:30, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
    > spider, Sun, 24 Jun 2012 11:00:47 +0200, pl.misc.samochody:

    > "Test łosia" nabiera nowego znaczenia...

    Na norweski rynek podobno się robi crashtest z manekinem łosia.

    Michoo

  • 10. Data: 2012-06-28 19:58:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-28 19:27, Michoo pisze:

    > Na norweski rynek podobno się robi crashtest z manekinem łosia.

    Np. taki?
    http://www.youtube.com/watch?v=bOCH-U9xayo
    http://www.youtube.com/watch?v=98ZK_kknP9U
    http://www.youtube.com/watch?v=urPz7rK-OZM