  • 1. Data: 2010-02-11 18:10:55
    Temat: Uwaga na nowy soft do iPlusa !
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    Uzywam juz od dluzszego czasu iPlusa (Icon 225 USB). No i dosalem zonka.
    Sciagnela mi sie nowa wersja managera (21.12.2009). I uzywam sobie przez
    kilka godzin, wkurzajac sie, ze czsami wolno dziala. w koncu wchodze w
    managera a tam .... polaczenie z CSD !! No jaja jakies. Wole nie wiedziec
    jaki rachunek mi przyjdzie. Ustawienia oczywiscie bez mzian - domyslne
    laczenie z APN bez laczenia awaryjnego.

    Fantom
    ps. W managerze jest cos takiego jak tryb serwisowy - mozna wysylac dane do
    polkomtela. Jak sie tego uzywa ? jaki tzreba podac tam kod i numer ? zaraz
    to zrobie i wysle paczuszke do serwisu - nie zamierzam placic za bledy w
    sofcie.

  • 2. Data: 2010-02-11 20:13:11
    Temat: Re: Uwaga na nowy soft do iPlusa !
    Od: Tomasz Sałajczyk <s...@n...konto.pl>

    W dniu 2010-02-11 19:10, Fantom pisze:
> [...]
    > do polkomtela. Jak sie tego uzywa ? jaki tzreba podac tam kod i numer ?
    > zaraz to zrobie i wysle paczuszke do serwisu - nie zamierzam placic za

    Potwierdzam, jest jakiś problem z nową aplikacją iPlusa. Dopiero co
    wróciłem od klienta, któremu po aktualizacji padł podpięty do tego Play.

    --
    Tomek