  • 1. Data: 2014-10-23 09:34:24
    Temat: "Uwaga pirat" - złapali na A4 kogoś, kto jechał 137 km/h
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Żenujące.
    Piękny słoneczny dzień. Na A4 jest jakieś głupie ograniczenie do 100.
    Oczywiście nie widać żadnych zagrożeń, ale policja uczepiła się babki,
    która jechała 137.

    W dodatku zatrzymali się na poboczu i co chwilę mijały ich rozpędzone
    samochody. Powinni tych policjantów ukarać jakoś za głupotę.

    --
    MN

  • 2. Data: 2014-10-23 09:43:32
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-10-23 09:34, Marcin N pisze:
> [...]
    >
    > W dodatku zatrzymali się na poboczu i co chwilę mijały ich rozpędzone
    > samochody. Powinni tych policjantów ukarać jakoś za głupotę.

    Pobocze=pas awaryjny czy na pasie? Pytam bo są odcinki gdzie są po obu
    stronach bandy i brak awaryjnego pasa.

  • 3. Data: 2014-10-23 10:09:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    depros wrote:

    > Pobocze=pas awaryjny czy na pasie? Pytam bo są odcinki gdzie są po obu
    > stronach bandy i brak awaryjnego pasa.

    nawet na awaryjnym nie powinni zatrzymywać.
    W Niemczech jest to jawnie zabronione. Jak zdejmują kogoś z autostrady
    to doprowadzają do najbliższego MOPa lub zjazdu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2014-10-23 10:26:18
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-10-23 10:09, masti pisze:

    > nawet na awaryjnym nie powinni zatrzymywać.
    > W Niemczech jest to jawnie zabronione. Jak zdejmują kogoś z autostrady
    > to doprowadzają do najbliższego MOPa lub zjazdu

    Panie to POLSKA!

  • 5. Data: 2014-10-23 21:57:13
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 23 Oct 2014 08:09:40 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >W Niemczech jest to jawnie zabronione. Jak zdejmują kogoś z autostrady
    >to doprowadzają do najbliższego MOPa lub zjazdu

    Koło Świecka, po niemieckiej stronie widziałem policyjne,
    nieoznakowane BMW, które stało wraz z zatrzymanym pacjentem na pasie
    awaryjnym.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2014-10-23 22:43:51
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-10-23 21:57, jerzu pisze:

    > Koło Świecka, po niemieckiej stronie widziałem policyjne,
    > nieoznakowane BMW, które stało wraz z zatrzymanym pacjentem na pasie
    > awaryjnym.

    Nasi już tam są;]
    http://radioszczecin.pl/1,108792,niemiecka-policja-p
    oszukuje-polakow-do-pracy

  • 7. Data: 2014-10-23 23:04:41
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 23 Oct 2014 22:43:51 +0200, depros <d...@g...com> wrote:

    >Nasi już tam są;]
    >http://radioszczecin.pl/1,108792,niemiecka-policja-
    poszukuje-polakow-do-pracy

    To wiele tłumaczy ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2014-10-23 23:55:29
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 23 października 2014 09:34:19 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
> [...]
    >
    > W dodatku zatrzymali się na poboczu i co chwilę mijały ich rozpędzone
    > samochody. Powinni tych policjantów ukarać jakoś za głupotę.

    Jeśli na drodze, po której przed policyjnym samochodem można zapierdalać 150-160 i
    policjanci nie reagują, ustawiony jest znak ograniczający maksymalną dopuszczalną
    prędkość więcej niż o 10. To należy bezwzględnie zwolnić bo chgw co może być dalej.

  • 9. Data: 2014-10-24 00:00:21
    Od: gobo <g...@p...onet.pl>

    Hej!
    Rzadko łamię przepisy. Najczęściej są to właśnie ograniczenia prędkości
    poza terenem zabudowanym. W mieście coraz częściej włącza mi się
    emeryt-mode:)
    Mieszkam w Zgorzelcu i często śmigam do Wrocławia. Na odcinku od Krzywej
    do Wrocławia mam zwykle zapięty tempomat i jadę GPS-owe 140 przy
    dozwolonych 110km/h.
    Jeżdżę tak już kilka lat, policję czasem widuję ale jakoś mnie nie
    zatrzymują. Do czego dążę - te 110 jest tam bez sensu. Profile zakrętów
    są ok i uważam że taka prędkość w niczym i nikomu nie zagraża. Powód
    ograniczenia to brak pasa awaryjnego - a po co mi pas awaryjny, skoro
    nim się nie jeździ:) Co on miałby zmienić i jak miałby wpłynąć na
    podniesienie prędkości? Poziom bezpieczeństwa na drodze raczej by nie
    wzrósł.
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2014-10-24 00:06:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-10-23, gobo <g...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > nim się nie jeździ:) Co on miałby zmienić i jak miałby wpłynąć na
    > podniesienie prędkości? Poziom bezpieczeństwa na drodze raczej by nie

    W sumie fakt - to zadna roznica czy wpakujesz sie w zepusty samochod
    jadac 110 czy 140 km/h, w obu przypadkach nie bedzie za wiele co
    zbierac ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200