  • 1. Data: 2010-12-09 08:01:46
    Temat: Uwazajcie na kogo trabicie, bo debili nie brakuje!
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    "Ochroniarze z bronią wtargnęli na posesję mężczyzny, który wcześniej
    zatrąbił na nich, ponieważ nie ruszyli na zielonym świetle. Sytuację
    zarejestrowała kamera monitoringu. Sprawa trafiła do prokuratury."

    :D

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/kierowca-zatrabil-na-
    ochroniarzy-i-pozalowal,1,4019624,wiadomosc.html

  • 2. Data: 2010-12-09 08:58:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.12.2010 08:01, neoniusz pisze:
> [...]
    >
    > :D
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/kierowca-zatrabil-na-
    ochroniarzy-i-pozalowal,1,4019624,wiadomosc.html

    I pewnie sąd umorzy z uwagi na niską szkodliwość albo bo trąbiący
    "sprowokował" zdarzenie.

  • 3. Data: 2010-12-09 09:38:52
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    wiadomości news:4d008c67$1@news.home.net.pl...

    ochroniarzy-i-pozalowal,1,4019624,wiadomosc.html

    > I pewnie sąd umorzy z uwagi na niską szkodliwość albo bo trąbiący
    > "sprowokował" zdarzenie.

    mimo wszystko nie sądze.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 4. Data: 2010-12-09 09:46:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.12.2010 09:38, Kuba (aka cita) pisze:

    >>> http://wiadomosci.onet.pl/kraj/kierowca-zatrabil-na-
    ochroniarzy-i-pozalowal,1,4019624,wiadomosc.html

    > mimo wszystko nie sądze.

    Mam nadzieję, że się mylę, ale firmy ochroniarskie mają plecy, kontakty
    i kasę na dobrych (czytaj: mających "właściwe" układy w sądach) prawników.

  • 5. Data: 2010-12-09 10:07:59
    Od: GB <g...@o...pl>

    W dniu 2010-12-09 09:46, Andrzej Lawa pisze:

    ochroniarzy-i-pozalowal,1,4019624,wiadomosc.html

    > Mam nadzieję, że się mylę, ale firmy ochroniarskie mają plecy, kontakty
    > i kasę na dobrych (czytaj: mających "właściwe" układy w sądach) prawników.

    Jeżeli ktokolwiek za tymi dwoma jeł@$%# się wstawi - najpewniej
    wypieprzą ich z roboty, firma przeprosi że przypadkowo zatrudniła takich
    #$%#$^$% i sprawa się zakończy.

    Po cholerę inwestować w jakiegoś przerośniętego szaraczka z kompleksami?

    No chyba że to szychy były, no to w fajnym q... kraju żyjemy.

    GB

  • 6. Data: 2010-12-09 10:08:18
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2010-12-09 08:58, Andrzej Lawa pisze:

    ochroniarzy-i-pozalowal,1,4019624,wiadomosc.html

    > I pewnie sąd umorzy z uwagi na niską szkodliwość albo bo trąbiący
    > "sprowokował" zdarzenie.

    Watpie, chociaz sam przyznaje ze ich prowokowal.

    --
    Karolek

  • 7. Data: 2010-12-09 10:11:23
    Od: GB <g...@o...pl>

    ochroniarzy-i-pozalowal,1,4019624,wiadomosc.html

    Pani z G4S: naruszone zostały wewnętrzne proceduy, pracownicy zostali
    zwolnieni, ponieważ zostały naruszone wewnętrzne proceury ;-) ale
    generalnie miałem rację.

    GB

  • 8. Data: 2010-12-09 10:18:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
> [...]
    > kontakty
    > i kasę na dobrych (czytaj: mających "właściwe" układy w sądach)

    Nie wszystkie.

    J.

  • 9. Data: 2010-12-09 10:19:58
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    wiadomości news:4d00977b$1@news.home.net.pl...

    ochroniarzy-i-pozalowal,1,4019624,wiadomosc.html

    > Mam nadzieję, że się mylę, ale firmy ochroniarskie mają plecy, kontakty
    > i kasę na dobrych (czytaj: mających "właściwe" układy w sądach) prawników.

    ale co do tego ma firma ochroniarska. Panowie już w niej nie pracują, Ci
    ludzie to nie jacys wlasciciele, a szeregowi pracownicy. Komu i dlaczego z
    firmy ochroniarskiej ma zależec na tym, zeby wykorzystywać swoje układy dla
    dwóćh dupków, ktorzy dali ciała?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 10. Data: 2010-12-09 10:25:22
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Andrzej Lawa* w wiadomości news:4d00977b$1@news.home.net.pl napisał(a):
    > Mam nadzieję, że się mylę, ale firmy ochroniarskie mają plecy, kontakty
    > i kasę na dobrych (czytaj: mających "właściwe" układy w sądach) prawników.

    Jak jest zainteresowanie sprawą to układy stają się mniejsze choć nie
    znikają...
    Ale smutna rzeczywistość jest taka że masz racje, mało to było przypadków że
    bandyci zaatakowali jakiegoś kierowce samochódu, który w panice uciekał
    (jedni uciekli, inni zostali ranni)? Później się okazuje że mieli założone
    odblaskowe kamizelki, machali legitymacjami, krzyczeli stój bo strzelam,
    oddali strzały z 10 magazynków w powietrze... tylko świadkowie wszyscy
    kłamali że wyglądało to jak bandycki napad... :(

    Pozdr