    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    From: Akarm <a...@w...pl>
    Subject: Używany Harley
    Date: Wed, 15 Mar 2017 19:51:18 +0100

    No i niestety przyszło na mnie... Już mam dość przekładania nogi ciągnąc
    ręką za nogawkę. Muszę się przesiąść na jakiś niższy motocykl.
    Tak to jest, starość nie radość. Po zmiażdżeniu kolana najpierw musiałem
    przesiąść się z Ducati SS na Multistradę, ale to rozwiązanie nie
    sprawdza się przy częstym wsiadaniu i zsiadaniu. Dodatkowym utrudnieniem
    jest waga - potrzebuję kogoś do pomocy przy podnoszeniu po przewrotkach,
    kiedy podczas podparcia nogą kolano odmówi posłuszeństwa. Pewnie
    najwygodniejszy byłby skuter, ale nie dam rady się przełamać. Czyli -
    muszę się zaprzyjaźnić z czoperem. A może jednak zdecydować się na
    jakieś dodatkowe operacje kolana? ;) Nie... To raczej odpada, mam ich
    już naprawdę dosyć.
    Podoba mi się Harley Davidson Road King. Nie mam zbyt dużo pieniędzy,
    więc zakup nowego nie wchodzi w grę. Czytałem sporo wypowiedzi o
    awaryjności Harleyów i się trochę obawiam. Czy będę zadowolony po
    sprowadzeniu używanego z 2004 roku, czy może powinienem zainteresować
    się jakimś japońskim odpowiednikiem? Będę wdzięczny za wszelkie opinie
    użytkowników. A może jakieś wskazówki do odpowiednich forów?
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl