  • 1. Data: 2014-12-18 12:47:32
    Temat: V max Skody Octavii???
    Od: Tadeusz <...@s...onet.pl>

    Wiecie ile może pojechać Octavka?
    Nawet 367 km/h!
    http://moto.onet.pl/aktualnosci/wyrok-sadu-kierowca-
    przekroczyl-predkosc-o-277-km-h/3enkq

    :-) :-) :-)

  • 2. Data: 2014-12-18 12:55:19
    Temat: Re: V max Skody Octavii???
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Tadeusz wydumał(a) w news:m6ueud$2b6$1@pippin.nask.net.pl :
    > Wiecie ile może pojechać Octavka?
    > Nawet 367 km/h!
    > http://moto.onet.pl/aktualnosci/wyrok-sadu-kierowca-
    przekroczyl-predkosc-o
    > -277-km-h/3enkq
    > :-) :-) :-)

    Może nawet 2 machy :) ten art jest tylko po to napisany, aby uwypuklić oraz
    uświadomić wielu kierowcom jak się mozna bronić nie tylko przed kretynstwem sądu :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 3. Data: 2014-12-18 13:25:24
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    Użytkownik "MichaelData(R)" <s...@o...com> napisał w wiadomości
> [...]

    uświadomić wielu kierowcom jak się mozna bronić nie tylko przed kretynstwem
    -----

    Artykul uswiadamia dobitnie po raz kolejny, że przed wyslaniem papierow nikt
    inteligentny tego nie czyta.

  • 4. Data: 2014-12-18 13:45:11
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Czesław Wiśniak wydumał(a) w news:m6uh51$jc9$1@node1.news.atman.pl :
> [...]
    > kretynstwem sądu :)
    > -----------------------------------
    > Artykul uswiadamia dobitnie po raz kolejny, że przed wyslaniem papierow

    Niekoniecznie. Nawet takie brednie, kiedy uzyskaja moc prawną są egzekwowane.
    Inteligencja w takim przypadku jest pomijalna i to nalezy ZAWSZE brac pod uwagę...w
    koncu to "ukarany" ponosi konsekwencje. Gdyby w takich przypadkach konsekwencje były
    'oko za oko' czyli debilny wyrok np: 500zł+koszty sprawy zostały nałozone na kazdego
    orzekajacego w sprawie, pewnie by sie tym przejmowały jakieś sądy, prokuratorzy czy
    policja itp. W takich przypadkach są bezkarni a jesli już, to społeczeństwo zrzuca
    się na "zadośćuczynienie".

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 5. Data: 2014-12-18 14:02:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    -----

    > Artykul uswiadamia dobitnie po raz kolejny, że przed wyslaniem papierow nikt
    > inteligentny tego nie czyta.

    przed wysłaniem to jedno. Ale próba utrzymywania, że jest wszystko
    w porządku świadczy o próbie wyłudzenia.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2014-12-18 14:42:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.12.2014 13:25, Czesław Wiśniak pisze:

    > Artykul uswiadamia dobitnie po raz kolejny, że przed wyslaniem papierow
    > nikt inteligentny tego nie czyta.

    Pamiętaj, że to masówka.

    Wystarczyło, że komuś palec drgnął i zamiast "27" wyszło "277".

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 7. Data: 2014-12-18 14:46:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.12.2014 14:02, masti pisze:

    > przed wysłaniem to jedno. Ale próba utrzymywania, że jest wszystko
    > w porządku świadczy o próbie wyłudzenia.

    O czym ty piszesz?

    Jeśli jest to ten sam przypadek, to w innym wydawnictwie dziennikarz
    przypomniał jeden istotny element: te "277" pojawiło się dopiero w
    wyroku sądowym NIE na kwicie z fotoradaru.

  • 8. Data: 2014-12-18 15:00:04
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 18 gru 2014 o 12:47, Tadeusz pisze:
    > Wiecie ile może pojechać Octavka?
    > Nawet 367 km/h!
    > http://moto.onet.pl/aktualnosci/wyrok-sadu-kierowca-
    przekroczyl-predkosc-o-277-km-h/3enkq

    Rany... Zwykła pomyłka pisarka, komuś palec się zatrzymał na klawiszu
    "7" o 0,001 sekundy za długo i cały problem. Ale oczywiście robi się z
    tego hejt na temat sądów, prawa, państwa i wszechświata.

    --
    .B:artek.

  • 9. Data: 2014-12-18 15:46:32
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2014-12-18 o 15:00, .B:artek. pisze:
> [...]
    > "7" o 0,001 sekundy za długo i cały problem. Ale oczywiście robi się z
    > tego hejt na temat sądów, prawa, państwa i wszechświata.
    Dokladnie, tym bardziej, że skan z artykułu zawiera kilka razy nazwę
    miejscowości "Chełmno", a dziennikarzyna pisze o Chełmie.

  • 10. Data: 2014-12-18 20:05:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-18 14:46, Andrzej Lawa wrote:

    > O czym ty piszesz?
    >
    > Jeśli jest to ten sam przypadek, to w innym wydawnictwie dziennikarz
    > przypomniał jeden istotny element: te "277" pojawiło się dopiero w
    > wyroku sądowym NIE na kwicie z fotoradaru.

    No właśnie. Jakby na kwicie z radaru, to sprawa jest prosta - kwity są
    generowane automatycznie i tak już jest, że czasem pojawiają się takie
    kwiatki (choć skandalem jest nie wysyłanie zdjęcia). Ale jak takie
    szopki pojawiają się w wyroku sądu, to jest to obraza powagi wymiaru
    sprawiedliwości. I to jest prawdziwy skandal. Ja rozumiem, że w wyroku
    nakazowym w pierwszej instancji nikt nie analizuje sprawy i domyślnie
    oskarżony jest winny. Ale do kurwy nędzy ktoś ten wyrok napisał (pewnie
    protokolant czy jakiś sekretarz, ale życzyłbym sobie, żeby każdy kto
    pełni jakąś funkcję w wymiarze sprawiedliwości miał IQ wyższe niż
    rozwielitka), podpisał (sędzia) nawet nie przeczytawszy.

    Shrek.