  • 21. Data: 2018-03-17 21:11:28
    Temat: Re: [VHDL] Pierwsze kroki, jaki symulator VHDL-2008 dla Linuksa (lub niekoniecznie)?
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 14.03.2018 o 00:24, s...@g...com pisze:

    > Tu masz rewelacyjnie napisaną książkę:
    >
    > http://misp.mui.ac.ir/sites/misp.mui.ac.ir/files/ebo
    oksclub.org__FPGA_Prototyping_by_VHDL_Examples__Xili
    nx_Spartan_3_Version.pdf

    Ta książka ma współczesne wydanie:

    https://www.amazon.com/FPGA-Prototyping-VHDL-Example
    s-MicroBlaze/dp/1119282748

    Do tego coś takiego:

    https://kamami.pl/zestawy-z-ukladami-programowalnymi
    /234860-nexys4-ddr-410-292aca-edu.html

    I to:

    https://www.xilinx.com/support/download.html

    Co o tym sądzisz? Warto zainwestować?

    P.P.

  • 22. Data: 2018-03-18 12:19:26
    Od: wowa <w...@g...pl>

    nload/legacy/maxplus2/mp2-index.html

    > Zakrzyczeć to można Altere za spapraną stronę. Nie da się zassać tego softu.
    > Z ciekawości chciałem spróbować, ale niestety...

    Wydaje się działać, ale nie chce mi się rejestrować. Są inne strony,
    było też na płycie Elektroniki Praktycznej. Jakby co, mogę to gdzieś
    wystawić do ściągnięcia.
    Wojtek

  • 23. Data: 2018-03-20 21:39:07
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 3/17/2018 5:35 AM, s...@g...com wrote:
    > Nawet nie wiem co to jest farma weryfikacyjna i raport regresji

    Zawsze jest czas na podgonienie świata. Ignorancja nie jest siłą.

    Tu masz na zachętę:

    http://testbench.in/

    https://www.eetimes.com/document.asp?doc_id=1275847

    https://www.rs.tu-darmstadt.de/fileadmin/PDFs/Verifi
    cationTechnology/Slides/VT-08online.pdf

    https://vunit.github.io/about.html

    https://github.com/VUnit/vunit

    +miliard innych

    Tutaj znajdziesz trendy:

    https://dac.com/content/54th-dac
    https://dac.com/sites/default/files/files/2017/54dac
    _program_web_1.pdf

    W kółko tylko pieprzą o weryfikacji, jakiś formalnych pierdołach,
    flowach i innych gównach. I telefony potrafią odbierać w innym pokoju.
    Dyletanci, nawet porzadnego dekodera FM nie dali by radę zrobić.

    Jak widzisz świat oszalał i z każdym dniem mu się pogarsza jak widać na
    tym przykładzie:

    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_unit_testing_f
    rameworks

    Mozna oczywiscie zakładać że to wszystko sa idioci lub spiskują i to w
    dodatku co najmniej od lat 90!:

    http://ieeexplore.ieee.org/document/512463/?reload=t
    rue

    No ale to jest już czysta schizofrenia. Cholerne fakty.

    Nie, ignorancja nie jest siłą.