  • 1. Data: 2016-10-23 18:32:25
    Temat: VIN - prośba
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Chris, czy ja tez moge poprosić o sprawdzenie - interesuje mnie historia,
    ewentualny przebieg ale równiez to czy to nie jest przypadkim przerobiony
    anglik?

    VF1FDC2H639489846

    Z góry dzięki

  • 2. Data: 2016-10-23 19:09:03
    Temat: Re: VIN - prośba
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-10-23 o 18:32, Budzik pisze:
> [...]
    > ewentualny przebieg ale równiez to czy to nie jest przypadkim przerobiony

    A tego nie widać w darmowych przeglądarkach VIN?
    Jak sprowadzałem kiedyś z Niemiec auto, to
    przekopałem 50 stron wyszukiwarek z VIN i każda podawała inne informacje
    - suma sumarum dowiedziałem się, że było robione w GB a pierwsza
    rejestracja we Francji.
    Informacja o prawej/lewej kierownicy też była gdzieś podana, bo ten zakład
    produkcyjny w GB wzbudzał we mnie podejrzliwość i szukałem tej informacji.

  • 3. Data: 2016-10-23 22:01:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

> [...]
    > Informacja o prawej/lewej kierownicy też była gdzieś podana, bo ten
    > zakład produkcyjny w GB wzbudzał we mnie podejrzliwość i szukałem tej

    W darmowych widze ze był produkowany we Francji.
    Ale nie wiem czy francuzi przypadkiem nie produkowali u siebie dla GBR
    skoro to Renault.

  • 4. Data: 2016-10-24 06:25:48
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-10-23 o 22:01, Budzik pisze:

    > skoro to Renault.

    To najbardziej tragiczna wiadomość z VIN :-)

  • 5. Data: 2016-10-24 09:12:33
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > ewentualny przebieg ale równiez to czy to nie jest przypadkim przerobiony

    Proszę bardzo.

    http://www.autobaza.pl/historia-pojazdu/580db353-8d4
    0-452e-adfa-29edee6cd410

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2016-10-24 09:13:09
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-10-24 o 09:12, Chris pisze:

    > Proszę bardzo.
    >
    > http://www.autobaza.pl/historia-pojazdu/580db353-8d4
    0-452e-adfa-29edee6cd410

    Nie tu :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2016-10-24 09:17:18
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > ewentualny przebieg ale równiez to czy to nie jest przypadkim przerobiony

    Mało:

    http://www.autobaza.pl/historia-pojazdu/580db518-ee2
    0-4b5e-9280-29d3ee6cd410

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2016-10-24 12:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > Mało:
    >
    > http://www.autobaza.pl/historia-pojazdu/580db518-ee2
    0-4b5e-9280-29d3ee6
    > cd410

    Dziękuje!

  • 9. Data: 2016-10-24 12:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > Mało:
    >
    > http://www.autobaza.pl/historia-pojazdu/580db518-ee2
    0-4b5e-9280-29d3ee6
    > cd410

    Brak informacji to w jakims sensie chyba dobra informacja :)

  • 10. Data: 2016-11-02 23:59:22
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 23 Oct 2016 16:32:25 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >VF1FDC2H639489846

    Jak masz dojście do ASO Renault to podadzą Ci całą historię serwisową.
    Oczywiście do momentu kiedy był serwisowany w ASO.

    Tak z ciekawości - sprowadzony? Jaki przebieg?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06