  • 1. Data: 2018-02-12 17:01:58
    Temat: VITAY 14200 pkt muszę wydać :)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mam 14 tys. punktów Vitay, które muszę wydać w ciągu 2 tyg. bo przepadną.
    A nie zbieram, bo już nie tankuję na Orlenie.

    Jest coś ciekawszego niż zniżka 60zł na paliwo?

  • 2. Data: 2018-02-12 18:40:05
    Temat: Re: VITAY 14200 pkt muszę wydać :)
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 12.02.2018 o 17:01, r...@k...pl pisze:
    > Mam 14 tys. punktów Vitay, które muszę wydać w ciągu 2 tyg. bo przepadną.
    > A nie zbieram, bo już nie tankuję na Orlenie.
    >
    > Jest coś ciekawszego niż zniżka 60zł na paliwo?

    Jeździsz zawodowo? Bo zawsze się zastanawiałem komu innemu może się
    chcieć wozić te karty, skręcać specjalnie na wybrane stacje i pamiętać o
    tym aby za każde wydane 5zł dostać 1gr moneyback.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2018-02-12 19:44:20
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > Jeździsz zawodowo? Bo zawsze się zastanawiałem komu innemu może się
    > chcieć wozić te karty, skręcać specjalnie na wybrane stacje i pamiętać o
    > tym aby za każde wydane 5zł dostać 1gr moneyback.

    Ja robię jakieś 70kkm rocznie kilkoma samochodami, dużo tankuje NoPb98
    która na lotosie jest dość dobrze punktowana, przez 3 lata nazbierałem
    na fanty wartości około 500zł - niby chuj nie pieniądz ale kartę i tak
    mam zawsze w portfelu, obok prawka, podanie jej wraz z gotówką lub kartą
    nic mnie nie kosztuje... A tankuje w zasadzie tylko na lotosach i byłych
    statoilach.

    Lewis

  • 4. Data: 2018-02-12 20:32:18
    Od: Bolek <b...@l...com>

    > Jest coś ciekawszego niż zniżka 60zł na paliwo?

    Tak. Możesz przekazać punkty na fundację Dar Serca.

    --
    Bolek

  • 5. Data: 2018-02-12 20:52:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 12 Feb 2018 18:40:05 +0100, w <p5sjhl$slp$1@node1.news.atman.pl>, Mateusz
    Bogusz <m...@o...pl> napisał(-a):

    > Jeździsz zawodowo? Bo zawsze się zastanawiałem komu innemu może się
    > chcieć wozić te karty, skręcać specjalnie na wybrane stacje i pamiętać o
    > tym aby za każde wydane 5zł dostać 1gr moneyback.

    Nazbierałem, bo kiedyś Orlen miałem blisko.
    Tak to bym nie zajeżdżał.

    Ale teraz kasują punkty sprzed 10 lat :)

  • 6. Data: 2018-02-12 21:01:38
    Temat: Re: VITAY
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >moneyback.
    10 albo i wiecej lat temu w rzeszy latalem sprinterem. 200 000 km rocznie
    srednio.
    bralem te pkt na shell, nie jakos tak specjalnie ale jakos przy okazji.
    za te pkt bralem ich olej, wystarczalo na wymiane,
    przy tej ich lepszej ropie roznica w cenie pokrywala sie przez te pkt, ale
    tylko przy wybraniu ich oleju....
    czyli lejesz lepsza rope ale drozsza, za to nie kupujesz oleju.
    dziwilo mnie wtedy to ze ten myk za hoooya nie dzialal w pl....
    tu te premie to smieszna zabawa jest.
    jak jest teraz u nich to nie wiem.
    wiec watkodawca niech sobie wybierze jakies oleum. zawsze to mozna sprzedac,
    albo na dolewki....

  • 7. Data: 2018-02-13 11:28:40
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-02-12 o 18:40, Mateusz Bogusz pisze:

    > Jeździsz zawodowo? Bo zawsze się zastanawiałem komu innemu może się
    > chcieć wozić te karty, skręcać specjalnie na wybrane stacje i pamiętać o
    > tym aby za każde wydane 5zł dostać 1gr moneyback.

    Mam zawsze kartę Payback i tankuję na BP, mam 2 stacje obok domu.
    Za punkty mam już sporo rzeczy przydatnych w domu więc jak dla mnie
    zdecydowanie się opłacało nosić jedną kartę zawsze w portfelu.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 8. Data: 2018-02-13 19:30:14
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-02-2018 o 11:28, Chris pisze:

    > Mam zawsze kartę Payback i tankuję na BP, mam 2 stacje obok domu.
    > Za punkty mam już sporo rzeczy przydatnych w domu więc jak dla mnie
    > zdecydowanie się opłacało

    Nie bardzo - przy tankowaniu na BP dopłacasz tyle, że lepiej by było
    powyrzucać karty i tankować TO SAMO gdzieś, gdzie mają normalne ceny.
    Choćby na Lotosie.

  • 9. Data: 2018-02-13 19:39:22
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2018 o 19:30 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Nie bardzo - przy tankowaniu na BP dopłacasz tyle, że lepiej by było
    > powyrzucać karty i tankować TO SAMO gdzieś, gdzie mają normalne ceny.
    > Choćby na Lotosie.

    Bp na moim "szlaku komunikacyjnym" jest najtańsza. Lotosa nie mam. Po
    drodze mijam "moya", orlen, dawny statoil i shell.

    TG

  • 10. Data: 2018-02-13 19:49:23
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Bp na moim "szlaku komunikacyjnym" jest najtańsza. Lotosa nie mam. Po
    > drodze mijam "moya", orlen, dawny statoil i shell.

    Faktycznie - wybór między dżumą a cholerą.