  • 11. Data: 2018-02-13 22:01:43
    Temat: Re: VITAY 14200 pkt muszę wydać :)
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 13.02.2018 o 11:28, Chris pisze:
    > Za punkty mam już sporo rzeczy przydatnych w domu

    Każdy orze jak może, widać...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 12. Data: 2018-02-14 10:22:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 13 Feb 2018 19:30:14 +0100, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:
    > Nie bardzo - przy tankowaniu na BP dopłacasz tyle, że lepiej by
    > było
    > powyrzucać karty i tankować TO SAMO gdzieś, gdzie mają normalne
    > ceny.
    > Choćby na Lotosie.

    Wystarczy tankować nie za swoje (wóz firmowy) to Payback się opłaca.

    --
    Marek

  • 13. Data: 2018-02-15 18:59:27
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 14.02.2018 o 10:22, Marek pisze:
    > Wystarczy tankować nie za swoje (wóz firmowy) to Payback się opłaca.

    Jak kopanie kryptowalut, kiedy w pracy ma się dostęp do serwerowni :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 14. Data: 2018-02-15 22:18:24
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-02-13 o 19:30, Cavallino pisze:

    > Nie bardzo - przy tankowaniu na BP dopłacasz tyle, że lepiej by było
    > powyrzucać karty i tankować TO SAMO gdzieś, gdzie mają normalne ceny.
    > Choćby na Lotosie.

    Lotos za często pojawia się na listach niedociągnieć w publikowanych
    wynikach kontroli stacji benzynowych.

  • 15. Data: 2018-02-15 22:29:37
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 13 Feb 2018 19:39:22 +0100, "Tomasz Gorbaczuk"
    <g...@a...pl> wrote:

    >Bp na moim "szlaku komunikacyjnym" jest najtańsza. Lotosa nie mam. Po
    >drodze mijam "moya", orlen, dawny statoil i shell.

    Na moim codziennym szlaku są dwa Shelle, BP, Lotos i dwa Orleny.
    Najtańsze BP/Shell, najdroższy Lotos.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 16. Data: 2018-02-15 22:34:23
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15-02-2018 o 22:29, j...@i...pl pisze:

    > Na moim codziennym szlaku są dwa Shelle, BP, Lotos i dwa Orleny.
    > Najtańsze BP/Shell, najdroższy Lotos.

    Ja mam 3 Shelle, 1 Orlena, 1 Lotos, 2 BP i 1 raz Statoil.
    Lotos jest tańszy o ok. 10 gr od reszty (wczoraj 4,43 za ON).
    Najdrożej jest na BP i Shellu.