  • 1. Data: 2013-05-14 11:17:27
    Temat: VW Caddy 2010 1,6 TDi >2000 RPM
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    Witam

    Czy jeżdżenie VW Caddy 2010 1,6 TDi z filtrem cząstek stałych w
    przedziale obrotów 1400-1800 max 2000 rpm zabije szybciej niż fabryka
    przewidziała silnik? Kierownik mówi że mu LCD pokazuje na konsoli kiedy
    ma kolejne biegi wrzucać przed i jest to przed 2000 rpm. Ciekawi mnie że
    samochód ma przejechane 30 000 km a zasadą przy jego ruszaniu z
    kierownikiem jest taki głuchy metaliczny odgłos.

  • 2. Data: 2013-05-14 12:24:43
    Temat: Re: VW Caddy 2010 1,6 TDi >2000 RPM
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-14 11:17, hisjusz pisze:
> [...]
    > samochód ma przejechane 30 000 km a zasadą przy jego ruszaniu z
    > kierownikiem jest taki głuchy metaliczny odgłos.

    Ten głuchy metaliczny odgłos to pewnie dwumasa :)
    Te szmelcwagenowskie diesle to truchło, zdechnie samo z siebie i tak
    szybciej niż by użytkownik tego chciał.

    Lewis

  • 3. Data: 2013-05-15 08:44:40
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    > Ten głuchy metaliczny odgłos to pewnie dwumasa :)
    > Te szmelcwagenowskie diesle to truchło, zdechnie samo z siebie i tak
    > szybciej niż by użytkownik tego chciał.

    zgadzam sie, szczegolnie 2.0 i 2.5...
    no chyba ze nowy wypust, bez pompek-wtrysyczkow...:)