  • 11. Data: 2018-11-27 10:46:16
    Temat: Re: VW Jetta 2015 r. - żarówka w bagażniku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    ..
    On Mon, 26 Nov 2018 23:09:31 +0000, PiteR wrote:

    >Czyli są dalej, tyle że przeniesione gdzieś indziej (w zamek). No to
    >tyle fajnie, że teraz dla wymiany tego pipka który kosztuje 2zł
    >trzeba
    >zmienić cały zamek który kosztuje (strzelam) pewno ze 100zł. Ale
    >postęp.

    Za to mozna kierowcy pokazac, ze klapa/drzwi sa niezamkniete ... i to
    juz spory postep.

    J.

  • 12. Data: 2018-11-27 10:56:34
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 27 Nov 2018 10:46:16 +0100, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    ..

    > Za to mozna kierowcy pokazac, ze klapa/drzwi sa niezamkniete ... i to
    > juz spory postep.

    Mój samochód też to potrafi, a nie potrzebuje do tego żadnego drogiego
    (ani taniego) czujnika. Jeśli zdarzy mi się jechać z niedomkniętym
    bagażnikiem, to auto ostrzega mnie sygnałem dźwiękowym "klap klap klap
    klap..."

    Mateusz

  • 13. Data: 2018-11-28 01:02:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** przemek pisze tak:

    > ma wytrzymac do konca gwarancji a potem klient placi wiec niech
    > bedzie nawet pincset :-)

    Te mikrowłączniki wytrzymały 15 lat. Elektrycznie były sprawne.
    Mechanicznie wytarły się popychacze. Zamek jest wodoodporny.

    Podróba zamka kosztuje 100zł. Pot i łzy pierwszego rozebrania drzwi
    znacznie więcej :)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer