  • 1. Data: 2010-08-02 18:06:01
    Temat: VW Polo 1.9 SDI 2000 r - opinie
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl>

    Hej!

    Co sadzicie o VW Polo 1.9 SDI 2000r. Potrzebuje niewielkie, tanie i
    ekonomiczne auto na miasto.

    --
    Jan-xx

  • 2. Data: 2010-08-02 18:40:25
    Temat: Re: VW Polo 1.9 SDI 2000 r - opinie
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jan-xx

    > Hej!
    >
    > Co sadzicie o VW Polo 1.9 SDI 2000r.

    Brzydki, hałaśliwy muł.

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-08-02 19:21:00
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Brzydki, hałaśliwy muł.

    I pali w mieście więcej niż TDI.

  • 4. Data: 2010-08-02 19:44:43
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Jan-xx" <j...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > Hej!
    >
    > Co sadzicie o VW Polo 1.9 SDI 2000r. Potrzebuje niewielkie, tanie i
    > ekonomiczne auto na miasto.
    >

    > --
    > Jan-xx

    Kolega ma w wersji kombi 2001 rok, koncowka produkcji. Jezdzilem tym
    samochodem i w wersji kombi jest umowmy sie spory jak na taki samochod oraz
    malo pali i akurat jego jest fabrycznie przystosowany do jazdy na biodieslu.
    No rozpedzac go troche trzeba ale z drugiej strony masa auta jest niewielka.
    Po autostradzie do 170 km/h idzie ale to juz denkiem i pali wtedy 8.

    Kolega w rok zrobil 40.000km srednie spalanie mu wyszlo 4.9 l/100.

    O ile mialbym teraz taka gotowke to byl sobie kupil taki samochod bez
    wachania, no ale to moje zdanie. Bo mam teraz polo 1.4D i pali w zasadzie
    tyle samo co ten 1.9.

    Silnik zasadniczo nie do zakatowania, chyba ze sie ktos do tego dolozyl.
    Brak turbiny w wiekowym samochodzie na plus, mniej sie zepsuje.

    A no i po 2000 roku w srodku byl juz FL i ladniej to wygladalo. Oraz chyba
    hatchback mial juz inne lampy z przodu.

    PZDr
    Adam

  • 5. Data: 2010-08-02 19:51:44
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marek P." <q...@a...pl> napisał w wiadomości

    > I pali w mieście więcej niż TDI.

    A ile TDI pali w miescie ?
    Bo jezdzilem SDI i wychodzilo 5.7 srednie spalanie.

    Jezdze swoim 1.4D i pali 5.2 w miescie a 1.4HDI 6.5

    PZDr
    Adam

  • 6. Data: 2010-08-02 20:18:57
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    Adam Szewczak wrote:
    > Użytkownik "Marek P." <q...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A ile TDI pali w miescie ?
    > Bo jezdzilem SDI i wychodzilo 5.7 srednie spalanie.

    Mi wychodziło ok 7-7,5 l na bardzo krótkich trasach dla SDI i ok 6-6,5 l dla
    TDI

  • 7. Data: 2010-08-03 00:17:38
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Co sadzicie o VW Polo 1.9 SDI 2000r. Potrzebuje niewielkie, tanie i
    > ekonomiczne auto na miasto.

    Znajomy ma Ibizę SDI. Wiem że jeździ dzień w dzień po 50 km w jedną
    stronę a to auto jeździ i jeździ i zepsuć się nie chce.
    Minus jest taki że osiągów to nie ma, komfortu też a za dobry egzemplarz
    trzeba dać kupę kasy.
    Takie 10 letnie SDI cenią nawet na 15 000 pln! Chyba że przebieg kosmos
    to wiele taniej...

    ------
    BMW E36 - najlepsze używane auto klasy średniej lat 90-tych
    http://bmw-e36.netinfo.net.pl/

  • 8. Data: 2010-08-03 02:10:55
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Jan-xx" wrote:
    > Co sadzicie o VW Polo 1.9 SDI 2000r. Potrzebuje niewielkie, tanie i
    > ekonomiczne auto na miasto.

    1. Brzydkie.
    2. Glosne.
    3. Ekonomiczne.
    4. Nie jedzie.
    5. Male.
    6. Nie do zajechania.

    Chyba pasuje do postawionych wymagan. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 9. Data: 2010-08-03 09:53:04
    Od: "klechu" <k...@p...onet.pl>

    > Hej!
    >
    > Co sadzicie o VW Polo 1.9 SDI 2000r. Potrzebuje niewielkie, tanie i
    > ekonomiczne auto na miasto.
    > --
    > Jan-xx

    Mam podobny - rocznik 1999 (przed "tuningiem" - w pazdzierniku byly jakies
    drobne zmiany, moj jest z maja).
    Dosc maly, ale na dwie osoby nie jest ciasny. Dosc powoli sie rozpedza i trzeba
    duzo miejsca do wyprzedzania, ale w miescie to nie takie wazne. Spalanie w
    trasie ok 5 - 5,5 - zaleznie od stylu jazdy. W miescie ok 6, zima dochodzi do
    6,5.
    Ogolnie jestem zadowolony. W moim modelu jest centralny zamek pneumatyczny i
    juz dwa razy popmka mi siadla - raz kupilem uzywke za 100zl, innym razem jakis
    magik mi ja naprawil. Wynika to z tego, ze w miejscu gdzie jest pompka (z tylu
    nad swiatlem) czasem podcieka woda (przy duzych ulewach). Ale twoj egzemplarz
    moze tego nie miec.
    pozdr
    klechu

  • 10. Data: 2010-08-03 11:56:52
    Od: Michał <m...@o...pl>

> [...]
    > trasie ok 5 - 5,5 - zaleznie od stylu jazdy. W miescie ok 6, zima dochodzi do

    Ze spalanie w trasie to chyba w takim razie żart. E36 318tds Compact
    spali tyle samo:

    http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_3/e36/e36_compact/1
    63/e36_318tds_compact.html

    A w mieście 1-2 więcej...