  • 1. Data: 2019-12-03 22:09:47
    Temat: VW dieselgate ciąg dalszy
    Od: p...@g...com

    https://www.n-tv.de/wirtschaft/VW-zahlt-Milliarden-f
    uer-Dieselgate-Berater-article21089098.html

    Prawie 2 miliardy euro na prawników i zero dla wydymanych klientów w Unii
    Europejskiej ;-)

    A to wszystko w cieniu kolejnych rewizji w VW w sprawie EA288 czyli tym razem
    naprawdę czystego diesla ;-)

    https://www.welt.de/newsticker/news1/article20402872
    8/Wirtschaft-Durchsuchung-bei-Volkswagen-im-Dieselsk
    andal.html

    Nasuwa się pytanie czy po raz kolejny VW wydymał swoich klientów przy biernym udziale
    organów kontroli krajowych KBA i unijnych ? Jeśli ceny na TDI z E6 zaczną spadać
    znaczy że rynek zna już odpowiedź na to pytanie :-)

  • 2. Data: 2019-12-03 22:23:31
    Temat: Re: VW dieselgate ciąg dalszy
    Od: s...@g...com

    On Tuesday, 3 December 2019 15:09:50 UTC-6, p...@g...com wrote:
    > https://www.n-tv.de/wirtschaft/VW-zahlt-Milliarden-f
    uer-Dieselgate-Berater-article21089098.html

    > Prawie 2 miliardy euro na prawników i zero dla wydymanych klientów w Unii
    Europejskiej ;-)

    Ale zdefiniuj wydymanych klientow.

    Bo albo zero kasy dla klientow (niby za co?)
    Albo zero kasy dla wydymanych (znaczy sie tych zadymionych) a to w wiekszosci nie
    klienci.

    Wydymany klient to ten co kupil dizla i mu pod przymusem go odczipowali i teraz ma
    mulowatego albo palacego wiecej czy jak tam im wyszlo...

    Pyszczyc powinni inni producenci bo konkurencja niesprawiedliwa.

  • 3. Data: 2019-12-04 10:54:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]

    >Nasuwa się pytanie czy po raz kolejny VW wydymał swoich klientów przy
    >biernym udziale organów kontroli krajowych KBA i unijnych ?

    A wydymal ? Samochody jezdza, klienci sa zadowoleni. Tylko niektorych
    troche sumienie gryzie.
    Nawet jak gdzies wprowadzili zakaz wjazdu dieslem, to sie okazuje, ze
    tych nowych diesli nie dotyczy, bo przeciez maja dumne Euro

    Wydymal cala reszte - obywateli pieszych, mieszkancow, KBA/TUV.
    Akcjonariuszy, fundusze inwestycyjne, drobnych ciułaczy.

    >Jeśli ceny na TDI z E6 zaczną spadać znaczy że rynek zna już
    >odpowiedź na to pytanie :-)

    Bo klienci wolą kupic e-golfa ?
    Czy hybryde BMW/Toyoty.

    No i Orlen cos spada na gieldzie :-)

    J.

  • 4. Data: 2019-12-04 13:41:51
    Od: z <...@...pl>

    Wydymany to taki co kupił czyściutkiego nie smrodzącego a jeździ
    parszywym dymiącym blachosmrodowym dieslem ;-)

    Znaczy towar niezgodny z umową.

    O czym tu bić pianę? Podstawy WOSu jak mawiała Mariolka ;-)

  • 5. Data: 2019-12-04 14:30:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 3 Dec 2019 13:23:31 -0800 (PST), s...@g...com

    > Bo albo zero kasy dla klientow (niby za co?)

    No właśnie też nie wiem.
    W sumie oni syfu z rury nie wdychali. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2019-12-04 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > No właśnie też nie wiem.
    > W sumie oni syfu z rury nie wdychali. :P

    No ale kupili nowego zeby samemu tez nie smrodzic. Bo chcieli byc eko.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 7. Data: 2019-12-04 20:21:48
    Od: p...@g...com

    Ein VW-Sprecher sagte, bei Untersuchungen des Motors sei ein Ausfall des
    Dieselpartikelfilters simuliert worden. Dabei habe sich herausgestellt, dass das
    Diagnosesystem der Fahrzeuge einen solchen Ausfall nicht anzeige. Die Abgasgrenzwerte
    würden dennoch eingehalen, betonte der Sprecher. Es handele sich um keine
    Ermittlungen gegen das Unternehmen selbst, sondern gegen einzelne Personen "weit
    unterhalb des Vorstands".

    Ja wiem że rzecznik musi pierdolić głupoty ale są przecież granice ;-)
    Zasymulowano uszkodzenie DPF-a komp tego nie pokazał lecz mimo tego wartości
    zanieczyszczeń pozostały w granicach normy i tak oto stał się CUD ;-)
    I lecimy dalej
    Dochodzenie nie dotyczy VW tylko bliżej niezidentyfikowanych osób nie związanych z
    zarządem VW.
    Myślę że sprawa jest oczywista, to znowu mityczni technicy w konspiracji działają na
    szkodę VW ;-)

  • 8. Data: 2019-12-05 13:00:55
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-12-03 o 22:09, p...@g...com pisze:
> [...]
    udziale organów kontroli krajowych KBA i unijnych ? Jeśli ceny na TDI z E6 zaczną
    spadać znaczy że rynek zna już odpowiedź na to pytanie :-)

    Odszkodowanie należy się, ale tym ludziom, którzy wdychają powietrze
    zasyfione spalinami. To nie są klienci VW, tylko Bogu ducha winne dzieci
    idące po chodniku przy ulicy.