  • 1. Data: 2020-05-31 09:09:42
    Temat: VW płaci za niewinność :-)
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    https://biznes.autokult.pl/37581,volkswagen-zaplaci-
    9-mln-euro-za-przewinienia-dyrektorow-w-aferze-diese
    lgate

    Po 4.5 mln EUR za głowę, kasę przytuli niemiecki budżet więc wszystko zostało w
    rodzinie ;-)

  • 2. Data: 2020-05-31 09:16:07
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    I w kwestii odszkodowań

    https://300gospodarka.pl/explainer/strategiczne-oszu
    stwo-volkswagena-o-co-chodzi-w-aferze-dieselgate-i-w
    yroku-niemieckiego-trybunalu-sprawiedliwosci

  • 3. Data: 2020-05-31 16:34:17
    Temat: Re: VW płaci za niewinność :-)
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-31 o 09:16, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > I w kwestii odszkodowań
    >
    > https://300gospodarka.pl/explainer/strategiczne-oszu
    stwo-volkswagena-o-co-chodzi-w-aferze-dieselgate-i-w
    yroku-niemieckiego-trybunalu-sprawiedliwosci

    Kiedy odszkodowanie dla mnie za to, że muszę wraz z całą rodziną wdychać
    powietrze zatrute spalinami oszukanych samochodów z grupy VAG?

  • 4. Data: 2020-05-31 16:38:41
    Od: z <...@...pl>

    A kiedy dostaniesz odszkodowanie że ocieplenie klimatu które głównie
    spowodowały Chiny, USA, Rosja, Niemcy...?

  • 5. Data: 2020-05-31 18:46:00
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-05-31 o 16:38, z pisze:

    > A kiedy dostaniesz odszkodowanie że ocieplenie klimatu które głównie
    > spowodowały Chiny, USA, Rosja, Niemcy...?

    Folzwagen został złapany za rękę na gorącym uczynku i przyznał się do
    oszustwa ze spalinami. Ja wiem, ty wiesz i wiele osób wie, że kapitalizm
    globalny zniszczył planetę. Różnica z Folzwagenem polega na tym, że jest
    konkretny winny, konkretne dowody i wyroki sądów. Tylko odszkodowania
    dostają niewłaściwe osoby.

  • 6. Data: 2020-05-31 21:09:43
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Sunday, May 31, 2020 at 6:46:02 PM UTC+2, Poldek wrote:

> [...]
    > globalny zniszczył planetę. Różnica z Folzwagenem polega na tym, że jest
    > konkretny winny, konkretne dowody i wyroki sądów. Tylko odszkodowania

    kazdy kij ma dwa konce...
    czy to jest "ekologiczne"? https://motoryzacja.interia.pl/wideo/video,vId,24978
    58

    Z powodu "pseudo eko" stoi i rdzewieje 300tys samochodow, ktore najprawdopodobniej sa
    bardziej ekologiczne niz 95% jezdzacych w USA pojazdow ;), mniej pala i spelniaja
    znacznie wyzsze normy...
    Te glupie gramy emisji to tylko kasa dla prawnikow, roznica praktycznie nieistotna...
    np. jak juz wyliczylismy w innym watku emisja czastek stalych z silnika to ~50g na
    rok, pyl z opon to ~1kg. Zylowanie norm nie przynosi juz zadnych realnych efektow, co
    jakis czas pojawiaja sie wyniki badan w ktorych wychodzi, ze stare diesle w sumie nie
    sa takie zle... ;)
    Teraz na sile promuje sie elektryczne, a prad z wyngla ;) BTW Niemcy wlasnie
    uruchomili kolejna elektrownie weglowa ...

  • 7. Data: 2020-06-01 09:41:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-05-2020 o 16:34, Poldek pisze:

> [...]
    >>

    > Kiedy odszkodowanie dla mnie za to, że muszę wraz z całą rodziną wdychać
    > powietrze zatrute spalinami oszukanych samochodów z grupy VAG?

    A złożyłeś pozew?

    Czy tak jak w tym kawale o bogu, który kazał narzekającemu, że nic nie
    wygrywa, kupić wreszcie kupon lotto? ;-)

  • 8. Data: 2020-06-01 09:42:40
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-05-2020 o 21:09, WS pisze:

> [...]
    nieistotna... np. jak juz wyliczylismy w innym watku emisja czastek stalych z silnika

    Ale wiesz, że w dieselgate nie chodziło o cząstki stałe?

  • 9. Data: 2020-06-01 10:24:01
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-06-01 o 09:41, Cavallino pisze:

> [...]
    >
    > Czy tak jak w tym kawale o bogu, który kazał narzekającemu, że nic nie
    > wygrywa, kupić wreszcie kupon lotto? ;-)

    Rozmawiałem z adwokatem. Powiedział, że szanse są zerowe, ale może się
    podjąć za 300 zł netto/godz. Na wstępie 20 godzin na zebranie materiału
    i przygotowanie pierwszych pism.

  • 10. Data: 2020-06-01 10:27:26
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-06-2020 o 10:24, Poldek pisze:

    > Rozmawiałem z adwokatem. Powiedział, że szanse są zerowe, ale może się
    > podjąć za 300 zł netto/godz. Na wstępie 20 godzin na zebranie materiału
    > i przygotowanie pierwszych pism.

    I?