  • 1. Data: 2016-09-29 08:29:27
    Temat: VW zaczyna sie gubic :-)
    Od: p...@g...com

    VW w Niemczech zaczyna swirowac bo ludzie masowo olewaja wezwania do "naprawy" aut
    ... KBA sie zblaznilo przy Amaroku kiedy spalanie wzroslo (wbrew umowie KBA - VW)a
    teraz pajace groza utrata przegladu jesli wlasciciel nie zglosi sie na "naprawe" ...
    zenujace zagranie molocha ktory pograza sie coraz bardziej w swoich klamstwach ...

    i calosc
    http://www.focus.de/auto/news/abgas-skandal/vw-macht
    -druck-beim-rueckruf-wer-nicht-am-software-update-te
    ilnimmt-bekommt-keinen-tuev-mehr_id_6004336.html

    P.

  • 2. Data: 2016-09-29 10:32:46
    Temat: Re: VW zaczyna sie gubic :-)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-09-29 o 08:29, p...@g...com pisze:
> [...]
    zenujace zagranie molocha ktory pograza sie coraz bardziej w swoich klamstwach ...

    Żenujący są idioci nie potrafiący zrozumieć że firma chciała zrobić
    dobrze swoim klientom wbrew bzdurnym przepisom i teraz za to cierpi.
    Jak kupuje samochód to bardziej mnie interesuje żeby dobrze jechał
    i przyśpieszał a nie żeby dbał o ekologię czy o poglądy rządzącego
    ekofaszysty.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2016-09-29 10:51:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 29 Sep 2016 10:32:46 +0200, RadoslawF napisał(a):

> [...]
    > Jak kupuje samochód to bardziej mnie interesuje żeby dobrze jechał
    > i przyśpieszał a nie żeby dbał o ekologię czy o poglądy rządzącego

    A poza tym dobrze się czujesz? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2016-09-29 11:11:07
    Od: z <...@...pl>

    > A poza tym dobrze się czujesz? :)

    Pytanie czy dobrze się czują komisarze unijni co wymyślają nieskuteczne
    przepisy ani nie służące ludziom ani matce ziemi ;-) a za które to
    fanaberie muszę płacić ja jako konsument a drugi raz jako podatnik.

  • 5. Data: 2016-09-29 11:32:41
    Od: p...@g...com

    --Pytanie czy dobrze się czują komisarze unijni co wymyślają nieskuteczne przepisy
    ani nie służące ludziom ani matce ziemi ;-) a za które to fanaberie muszę płacić ja
    jako konsument a drugi raz jako podatnik.

    przepisy w obecnej formie wykluczaja diesle w USA a w Europie pozwalaja egzystowac
    tylko i wylacznie dzieki calkowicie nieadekwatnym testom wymyslonych przez lobbystow
    przemyslu samochodowego :-) jesli jednak pojawi sie ktos zachlanny ponad wszelka
    miare -> np VW i chce zagarnac rynek diesla w USA tylko dla siebie i wpadnie na
    oszustwie podnosi sie wrzask :-)

    P.

  • 6. Data: 2016-09-29 12:55:02
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 29 września 2016 10:51:29 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:

    > A poza tym dobrze się czujesz? :)

    Przecież dobrze napisał.
    Możesz sie odnieść do treści a nie czepiać sie adpersonam?

    I żeby nie było, nie tylko VW oszukiwał więc to nie tak że VW jest gupi i se rady nie
    dawał...

  • 7. Data: 2016-09-29 13:06:38
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 29.09.2016 o 10:32, RadoslawF pisze:
    > Żenujący są idioci nie potrafiący zrozumieć że firma chciała zrobić
    > dobrze swoim klientom wbrew bzdurnym przepisom i teraz za to cierpi.

    LOL

    Ewa

  • 8. Data: 2016-09-29 13:11:59
    Od: p...@g...com

    --I żeby nie było, nie tylko VW oszukiwał więc to nie tak że VW jest gupi i se rady
    nie dawał...

    ale tylko VW byl na tyle glupi zeby oszukiwac w USA swoim "Clean Diesel" ... cwaniaki
    wykosili konkurencje swoim cudownym wynalazkiem a jak sprawdzono to okazalo sie ze to
    Das Schwindel a nie Das Auto :-) wpadli tylko i wylacznie przez wlasna chciwosc i
    arogancje bo w Europie mieli wszystko poustawiane i nadal maja widzac co dzieje sie w
    sprawie odszkodowan dla Europejczykow

    P.

  • 9. Data: 2016-09-29 13:20:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik przemek napisał w wiadomości
> [...]

    >wszystko poustawiane i
    >nadal maja widzac co dzieje sie w sprawie odszkodowan dla

    Ale doniesienia prasowe sa jakies inne - wiele firm diesle sprzedaje,
    po aferze VW siedzieli dosc cicho, bo prawdopodobnie tez mieli conieco
    za uszami, ale zakladam, ze jak mleko sie rozlalo, to podobnie
    przebadano i inne marki.

    A dopiero ostatnio cos slychac, ze nie tylko VW norm nie spelnia.

    Moze inni az tak bezczelni jak VW nie byli ?

    J.

  • 10. Data: 2016-09-29 13:41:58
    Od: p...@g...com

    --Ale doniesienia prasowe sa jakies inne - wiele firm diesle sprzedaje

    aha to poczytaj co dzieje sie w Paryzu :-) Francuzi tez sa umoczeni i maja wiecej
    starych aut na drogach

    -- A dopiero ostatnio cos slychac, ze nie tylko VW norm nie spelnia.

    jasne, ktos ale nie wiadomo kto ma czystego diesla i nie sprzedaje go w USA ? litosci
    :-)

    --Moze inni az tak bezczelni jak VW nie byli ?

    nie byli na tyle durni zeby pchac sie do USA wiec teraz maja czas zeby przemyslec
    swoje grzechy :-) teoretycznie VW moze zatopic diesla ale wtedy pociagnie ze soba
    caly niemiecki przemysl samochodowy wiec raczej wybiora ucieczke do przodu w
    elektryki i stopniowe wygaszanie produkcji ... nierozwiazanym problemem pozostaja
    auta dostawcze skoro VW truje w osobowkach to latwo sie domyslic ze i w innym
    segmencie maja trupa w szafie

    P.