  • 1. Data: 2008-09-23 14:09:42
    Temat: VZM1
    Od: "Maaciek" <w...@w...nazwa.pl>

    Czy do rozliczenia VZM1 potrzebne jest pozwolenie na budowe czy sam akt
    własności wystarczy? Wlasnie US mnie wezwał zebym doniósł jeszcze pozwolenie
    na budowe co mnie bardzo zdziwilo.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-09-23 17:44:15
    Temat: Re: VZM1
    Od: "Anna Daszkiewicz" <a...@w...pl>

    a remontujesz czy budujesz??

  • 3. Data: 2008-09-23 20:14:04
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maaciek" <w...@w...nazwa.pl> napisał w
    wiadomości news:48d8f8a6$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > własności wystarczy? Wlasnie US mnie wezwał zebym doniósł jeszcze
    > pozwolenie na budowe co mnie bardzo zdziwilo.

    Ja jak to złożyłem to regularnie co tydzien pani urzędniczce coś donosiłem
    bo jej było potrzebne
    a na końcu usłyszałem "Pan jest oszustem podatkowym - kierujemy sprawę do
    sądu bo nie ma pan " i tu powiedziala czego jej brakuje
    Więc może od razu zapytaj co masz donieść jeszcze.

    --
    Pawełj

  • 4. Data: 2008-09-24 05:51:48
    Od: "Maaciek" <w...@w...nazwa.pl>

    >a remontujesz czy budujesz??

    wymienialem dach z eternitu na blachodachowke oraz wykladzine na deske
    barlinecką wedlug mnie to remont, ale tak sie zastanawiam czy na wymiane
    dachu nie potrzebne bylo czasem wlasnie pozwolenie na budowe?

  • 5. Data: 2008-09-24 06:14:22
    Od: "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl>

    Czy jest potrzebne pozwolenie na wymiane dachu to nie wiem. Podejżewam że
    wpisałeś kwotę VAT w kolumnę gdzie jest wymagane pozwolenie na budowę i może
    dlatego Cię wołają. Jeśli jest tak to wystarczy przepisać te kwoty do
    kolumny "niewymagającej pozwolenia na budowę".
    Nie uważam żeby pracownik urzędu skarbowego wiedział do jakiego typu remontu
    jest wymagane pozwolenie na budowę a do jakiego nie, to nie są budowlańcy.
    Ale zawsze może zdażyć się nadgorliwa osoba która się dowiedziała.

  • 6. Data: 2008-09-25 06:35:05
    Od: "Maaciek" <w...@w...nazwa.pl>

> [...]
    > może dlatego Cię wołają. Jeśli jest tak to wystarczy przepisać te kwoty do
    > kolumny "niewymagającej pozwolenia na budowę".

    dzieki za pomoc! otóż faktycznie calego pita zrobilem w oparciu o remont a w
    jednej pozycji gdzie wpisuje sie date wykonania remontu wpisalem tą date w
    pozycji rozbudowy. Genialnie mi to zasugerowales dlatego jeszcze raz dzieki
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2008-09-25 09:07:54
    Od: "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl>

    Prosze bardzo :)
    Na codzien zajmuje sie tymi wnioskami więc nietrudno było sie domyslić o co
    mogło chodzić :)