  • 1. Data: 2013-01-24 06:04:10
    Temat: Vectra - numer IP
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    niestety zmuszony bylem wpasc w szpony vectry (btw: zgroza juz przy
    pierwszym kontakcie z bok-iem w innej sprawie).

    router, problem ip.
    Na zewnatrz jestem widziany z ip = 109.x.y.z, WYłączam/WŁączam router,
    sprawdzam - ip bez zmian. Znow WYłączam,po godzinie WŁączam - to samo ip.

    Co jest grane? vectra podstawila mi stale ip?
    (czy moze ip z dhcp ma swoj czas dzierżawy, ktory licho wie, ile trwa, ale z
    pewnoscia nie zmienia sie ip po wyjsciu/wejsciu do sieci routera)

  • 2. Data: 2013-01-24 08:56:23
    Temat: Re: Vectra - numer IP
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "1634Racine" <1...@R...pl> wrote:
> [...]
    > (czy moze ip z dhcp ma swoj czas dzierżawy, ktory licho wie, ile trwa,
    > ale z pewnoscia nie zmienia sie ip po wyjsciu/wejsciu do sieci routera)

    No się nazywa dynamiczne wolnozmienne IP :-P
    W moim przypadku czas odnowienia dzierżawy wynosił coś koło 365 dni ;-)

  • 3. Data: 2013-01-24 10:44:09
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Maciej Bebenek in news:5100e926$1@news.home.net.pl
    > No się nazywa dynamiczne wolnozmienne IP :-P
    > W moim przypadku czas odnowienia dzierżawy wynosił coś koło 365 dni ;-)

    i gdy potrzebowales zmienic ip, to przez proxy? (jesli potrzebowales...)

  • 4. Data: 2013-01-24 10:46:15
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Maciej Bebenek in news:5100e926$1@news.home.net.pl
    > No się nazywa dynamiczne wolnozmienne IP :-P
    > W moim przypadku czas odnowienia dzierżawy wynosił coś koło 365 dni ;-)

    to jest historia z vectry? z kiedy?

  • 5. Data: 2013-01-24 19:29:38
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2013-01-24 06:04, 1634Racine pisze:
> [...]
    > - ip bez zmian. Znow WYłączam,po godzinie WŁączam - to samo ip.
    >
    > Co jest grane? vectra podstawila mi stale ip?
    [..]
    Raczej "przypisała" IP do modemu. Duża szansa że po resecie modemu i podłączeniu
    innego urządzenia dostaniesz takie samo IP.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | Owner and Sys/Net Admin of _API Internet_ P. Gubernat |
    =-=-=-=-+

  • 6. Data: 2013-01-25 01:11:50
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "1634Racine" <1...@R...pl> wrote:
    > Maciej Bebenek in news:5100e926$1@news.home.net.pl

    > to jest historia z vectry? z kiedy?

    Bieżąca.

  • 7. Data: 2013-01-27 23:29:49
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

> [...]
    > (czy moze ip z dhcp ma swoj czas dzierżawy, ktory licho wie, ile trwa,
    > ale z pewnoscia nie zmienia sie ip po wyjsciu/wejsciu do sieci routera)

    Tak to napisałeś, jakby to był jakiś ból? ;)

    mjk

  • 8. Data: 2013-02-16 18:18:25
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 27.01.2013 23:29, Slawek Kotynski wrote:

    > Tak to napisałeś, jakby to był jakiś ból? ;)

    Zależy dla kogo. Dla niego jest
    Olek

  • 9. Data: 2013-02-19 12:55:01
    Od: Bartosz Bartczak <l...@a...pl>

    On to napisał, bo to jest przecież problem polskiego internetu i
    kwalifikuje się na polip ;)

  • 10. Data: 2013-02-19 17:10:22
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    W dniu 2013-02-19 12:55, Bartosz Bartczak pisze:
    > On to napisał, bo to jest przecież problem polskiego internetu i
    > kwalifikuje się na polip ;)

    Hmm... polscy ISP ignorują konsumentów, którzy mają potrzeby
    wykraczające poza założony schemat masowego rynku ;P

    mjk