eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › Virgin Mibile
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 54

  • 1. Data: 2017-08-06 08:44:44
    Temat: Virgin Mibile
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Ostatnio z mojego tel. na kartę nie dało się zadzwonić więc
    postanowiłem go zarejestrować. Okazało się jednak że potrzebna jest
    znajomość PUK. Oczywiście, nie znam bo PUK razem z oprawką karty dawno
    zutylizowany. Piszę więc maila do Virgin żeby podali mi PUK a oni na to
    że PUK podają tylko zarejestrowanym :)
    A skoro już tu się pożaliłem to może ktoś wie jak zachować numer i
    odzyskać kilkadziesiąt zł na koncie Virgin?
    --
    Jacek
    I hate haters.


  • 2. Data: 2017-08-06 08:57:48
    Temat: Re: Virgin Mibile
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Aug 2017 08:44:44 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
    > Ostatnio z mojego tel. na kartę nie dało się zadzwonić więc
    > postanowiłem go zarejestrować. Okazało się jednak że potrzebna jest
    > znajomość PUK. Oczywiście, nie znam bo PUK razem z oprawką karty dawno
    > zutylizowany. Piszę więc maila do Virgin żeby podali mi PUK a oni na to
    > że PUK podają tylko zarejestrowanym :)
    > A skoro już tu się pożaliłem to może ktoś wie jak zachować numer i
    > odzyskać kilkadziesiąt zł na koncie Virgin?

    Przeciez niezarejestrowane przestaly dzialac w lutym.

    J.


  • 3. Data: 2017-08-06 09:07:40
    Temat: Re: Virgin Mibile
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 6 Aug 2017 08:57:48 +0200, J.F. napisał(a):

    > Przeciez niezarejestrowane przestaly dzialac w lutym.

    Od lutego najwyraźniej nie dzwoniłem :), to tel. tylko do odbierania
    SMS-ów z banku.
    --
    Jacek
    I hate haters.


  • 4. Data: 2017-08-06 09:15:27
    Temat: Re: Virgin Mibile
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 2017-08-06 o 08:44, Jacek Maciejewski pisze:
    > Ostatnio z mojego tel. na kartę nie dało się zadzwonić więc
    > postanowiłem go zarejestrować. Okazało się jednak że potrzebna jest
    > znajomość PUK. Oczywiście, nie znam bo PUK razem z oprawką karty dawno
    > zutylizowany. Piszę więc maila do Virgin żeby podali mi PUK a oni na to
    > że PUK podają tylko zarejestrowanym :)
    > A skoro już tu się pożaliłem to może ktoś wie jak zachować numer i
    > odzyskać kilkadziesiąt zł na koncie Virgin?
    >
    Masz konto na portalu? Spróbuj zażądać wymiany karty. Przyślą nową kartę
    z nowym PUK. Wymiana jest za darmo.


  • 5. Data: 2017-08-07 07:06:32
    Temat: Re: Virgin Mibile
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Aug 2017 09:07:40 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
    > Dnia Sun, 6 Aug 2017 08:57:48 +0200, J.F. napisał(a):
    >> Przeciez niezarejestrowane przestaly dzialac w lutym.
    >
    > Od lutego najwyraźniej nie dzwoniłem :), to tel. tylko do odbierania
    > SMS-ów z banku.

    Przychodzily po lutym ?
    To zarejestrowany.

    J.


  • 6. Data: 2017-08-07 08:01:00
    Temat: Re: Virgin Mibile
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 7 Aug 2017 07:06:32 +0200, J.F. napisał(a):

    > Dnia Sun, 6 Aug 2017 09:07:40 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
    >> Dnia Sun, 6 Aug 2017 08:57:48 +0200, J.F. napisał(a):
    >>> Przeciez niezarejestrowane przestaly dzialac w lutym.
    >>
    >> Od lutego najwyraźniej nie dzwoniłem :), to tel. tylko do odbierania
    >> SMS-ów z banku.
    >
    > Przychodzily po lutym ?
    > To zarejestrowany.
    >
    Kiedy wejdę na konto, to widzę:
    1.nieaktywny.
    2.na kartę, konto ważne do 14 lipca 2017
    2.stan konta 66 zł
    4.pozostało do wykorzystania - i tu 3 zera.

    To może ja jednak zarejestrowałem go ale ważność pakietu wygasła? :)
    Swoją drogą to głupie. Masz kasę na koncie ale nie użyjesz jej bo coś
    tam wygasło. To co, mam kupić pakiet za 5 zł żeby ruszyło?


    --
    Jacek
    I hate haters.


  • 7. Data: 2017-08-07 08:54:56
    Temat: Re: Virgin Mibile
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-08-06 o 08:44, Jacek Maciejewski pisze:
    > Ostatnio z mojego tel. na kartę nie dało się zadzwonić więc
    > postanowiłem go zarejestrować. Okazało się jednak że potrzebna jest
    > znajomość PUK. Oczywiście, nie znam bo PUK razem z oprawką karty dawno
    > zutylizowany. Piszę więc maila do Virgin żeby podali mi PUK a oni na to
    > że PUK podają tylko zarejestrowanym :)
    > A skoro już tu się pożaliłem to może ktoś wie jak zachować numer i
    > odzyskać kilkadziesiąt zł na koncie Virgin?

    Wczoraj aktywowałem nową kartę Virgin i potrzeba PUL albo Imię,
    Nazwisko, Pesel. Nie wiem po co PUK ?

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein


  • 8. Data: 2017-08-07 09:01:05
    Temat: Re: Virgin Mibile
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 7 Aug 2017 08:54:56 +0200, Chris napisał(a):

    > Wczoraj aktywowałem nową kartę Virgin i potrzeba PUL albo Imię,
    > Nazwisko, Pesel. Nie wiem po co PUK ?

    Też nie wiem. Ale jak chcesz skorzystać z formularza na ich stronie to
    jest rubryka PUK. Jak poszedłem do Żabki zarejestrować to panienka też
    chciała PUK. Dziwne to wszystko :)
    --
    Jacek
    I hate haters.


  • 9. Data: 2017-08-07 09:07:57
    Temat: Re: Virgin Mibile
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-08-07 o 09:01, Jacek Maciejewski pisze:
    > Dnia Mon, 7 Aug 2017 08:54:56 +0200, Chris napisał(a):
    >
    >> Wczoraj aktywowałem nową kartę Virgin i potrzeba PUL albo Imię,
    >> Nazwisko, Pesel. Nie wiem po co PUK ?
    >
    > Też nie wiem. Ale jak chcesz skorzystać z formularza na ich stronie to
    > jest rubryka PUK. Jak poszedłem do Żabki zarejestrować to panienka też
    > chciała PUK. Dziwne to wszystko :)

    Telefon do ręki i zadzwonić *222 ok 10-20 min czekania, 2 min rozmowy i
    załatwione.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein


  • 10. Data: 2017-08-07 11:11:52
    Temat: Re: Virgin Mibile
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 7 Aug 2017 09:07:57 +0200, Chris napisał(a):

    > Telefon do ręki i zadzwonić *222 ok 10-20 min czekania, 2 min rozmowy i
    > załatwione.

    Nie da się zadzwonić :) na *222 też.
    --
    Jacek
    I hate haters.

strony : [ 1 ] . 2 ... 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: