  • 1. Data: 2014-10-03 16:19:54
    Temat: Virgin Mobile - bonus 50% za doładowanie dla nowych aktywacji kart?
    Od: "jedrek" <j...@s...2>

    Czy obecnie odpalone karty sim Virgin Mobile po rejestracji w klubie virgin
    dalej uzyskują bonus 50% za doładowanie co daje wynikowe 13gr/min. za
    połączenia?
    Bo ostatnio po odpaleniu karty leżaka (zakupiona gdzieś tak z pół roku temu)
    od razu mi poleca wybrać którąś z taryf.
    Zanim wprowadzono te obecne taryfy dawniej nic nie trzeba było wybierać.
    Bo jeżeli realnie ucięli te 13gr to szkoda się w to pchać.

  • 2. Data: 2014-10-03 16:31:35
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <g...@k...eu>

    W dniu 03.10.2014 o 16:19, jedrek pisze:
> [...]
    > Zanim wprowadzono te obecne taryfy dawniej nic nie trzeba było wybierać.
    > Bo jeżeli realnie ucięli te 13gr to szkoda się w to pchać.

    Nowo aktywowane karty już wchodzą z automatu w nową ofertę.
    Nawet jak leżały x czasu.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 3. Data: 2014-10-03 16:37:31
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > Nowo aktywowane karty już wchodzą z automatu w nową ofertę.
    > Nawet jak leżały x czasu.

    I w nich nie ma już bonusu 50% doładowania.