  • 1. Data: 2012-09-13 19:43:12
    Temat: Virgin Mobile w praktyce
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam
    Czy ktos moze sie juz wypowiedziec na temat Virgin Mobile w
    praktyce?:)

    Jak sprawnie przebieglo przeniesienie numeru do tej sieci (w sensie
    ile dni to trwalo od wypelnienia formularza na www, przesylki poczta).
    Jak wyglada sprawa zasiegu, dzialania 3G (internet).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2012-10-04 13:32:33
    Temat: Re: Virgin Mobile w praktyce
    Od: "pencil" <p...@p...pl>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]
    > ile dni to trwalo od wypelnienia formularza na www, przesylki poczta).
    > Jak wyglada sprawa zasiegu, dzialania 3G (internet).

    Zastanawiam sie jaka sieczke masz w glowie: leciec kupic startet tylko po
    to, zeby zaraz przeniesc go do innej sieci.
    Twoje szare komórki sa virgin...

  • 3. Data: 2012-10-04 16:51:57
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 04.10.2012 o 13:32 pencil <p...@p...pl> pisze:

    > Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Zastanawiam sie jaka sieczke

    NTG

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 4. Data: 2012-10-04 19:14:35
    Od: "pencil" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    .googlegroups.com...

    > NTG

    A ty kto, brat Rafała? No to super rodzinka

  • 5. Data: 2012-10-05 11:12:35
    Od: WTK <w...@w...rubikon.pl>

    > Czy ktos moze sie juz wypowiedziec na temat Virgin Mobile w
    > praktyce?:)

    W praktyce to spamują z bramki Plusa. Już ich nie lubię....

    WTK

  • 6. Data: 2012-10-05 11:52:41
    Od: Salata <s...@n...interia.nospam.pl>

    On 2012-09-13 18:43, Rafal M wrote:
> [...]
    > ile dni to trwalo od wypelnienia formularza na www, przesylki poczta).
    > Jak wyglada sprawa zasiegu, dzialania 3G (internet).

    Ja nadal czekam, mija juz drugi tydzien od odeslania im dokumentow
    dotyczacych przeniesienia numeru z Play Fresh. Jak do nastepnej srody
    nic sie nie zmieni to anuluje przeniesienie numeru i pozostane z Play.

    Pozdr
    Marcin