  • 1. Data: 2018-12-30 21:08:44
    Temat: Virgin i #F
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Nie mam już nic na #F -- choć na wielu (może na
    pięciu -- mocny w rachunkach nie jestem) numerach
    nadal rzekomo korzystam z #F.

    Tedy rodzi się [rozdziewiczenie powinno dawać porody]
    pytanie -- gdzie dalej?... Minut, SMSów i gigabajtów
    mi nie brakuje, bo Faktycznie mam to i owo, ale nie
    chcę utracić numerków.

    Orange czy a2mobile?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 2. Data: 2018-12-30 21:18:54
    Temat: Re: Virgin i #F
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > pytanie -- gdzie dalej?... Minut, SMSów i gigabajtów
    > mi nie brakuje, bo Faktycznie mam to i owo, ale nie

    Po przeniesieniu do a2mobile będziesz miał rok ważności konta. A po roku
    się zobaczy.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-12-31 01:05:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" q0b97g$o69$...@n...news.atman.pl

    > Po przeniesieniu do a2mobile będziesz miał
    > rok ważności konta. A po roku się zobaczy.

    Wszędzie chyba będę miał rok wychodnego i ponad rok ważności
    numeru -- a na tym ostatnim mi zależy. Faktycznie chyba więcej
    niż rok wychodnego.

    Ale liczę na to, że atmobile da dychę -- mnie starczyć może na rok. :)

    W Orange wystarczy raz do roku (można rzadziej) wysłać bezpłatny
    SMS -- by nie stracić numeru, ale Orange ma niezbyt miłą aplikację
    mobilną, przez co pilnowanie numeracji nie jest przyjemne.

    [Orange jest... czy będzie i Lemon?]

    Virgin ma dobrą aplikację mobilną, ale dziewictwa -- skończyły się...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 4. Data: 2018-12-31 01:21:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Dec 2018 21:08:44 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
> [...]
    > pytanie -- gdzie dalej?... Minut, SMSów i gigabajtów
    > mi nie brakuje, bo Faktycznie mam to i owo, ale nie

    A co ci po numerkach, ktorych i tak nie uzywasz ?

    Ale Virgin ich nie zamyka - jeszcze z rok sa wazne.

    J.

  • 5. Data: 2018-12-31 23:08:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1...@4...net

    > A co ci po numerkach, ktorych i tak nie uzywasz ?

    Czasami używam. Ponadto odbiór nie zużywa wnętrzności.
    Po przeprowadzce Faktycznej mam luzy...

    > Ale Virgin ich nie zamyka - jeszcze z rok sa wazne.

    Wysłałem wczoraj m@il i wiadomość via WWW -- nie dostałem
    odpowiedzi do godzin popołudniowych, więc zadzwoniłem.

    Powiedziano mi, że dwa miesiące po tym, jak skończy się
    wychodne, zabiorą numer.

    Kosztem 2 groszy sprawdziłem, że numer, któremu kończy się jutro
    świeżość wg WWW i aplikacji Androidowej, zezwala na wychodzenie.

    -=-

    Tedy mam 2 miesiące na przeprowadzkę. Czy a2mobile da dychę na rok?
    Kiedyś (za ZSolorzaŻ) tak było, ale teraz na stronie nie znalazłem
    o tym informacji...

    W połowie roku mam zabrać kilka kolejnych numerków z Dziewicy.

    --