  • 1. Data: 2017-11-29 12:32:20
    Temat: Virgin roaming krajowy
    Od: m...@g...com

    Wziąłęm Virgin do przetestowania na miesiąc i:
    Tablet loguje mi się do każdej sieci z wielkiej czwórki, ale Internet działa tylko w
    Playu. Tak ma być? :-/ Zresztą też często się wyłącza transmisja danych na jakiś
    czas, a potem samoistnie się przywraca..

    M.

  • 2. Data: 2017-11-29 13:03:40
    Temat: Re: Virgin roaming krajowy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-29 o 12:32, m...@g...com pisze:
> [...]
    w Playu. Tak ma być? :-/ Zresztą też często się wyłącza transmisja danych na jakiś
    czas, a potem samoistnie się przywraca..

    Nie powinno. Poszukaj, czy gdzieś w ustawieniach tablet nie blokuje
    internetu w "roamingu".

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-11-30 09:13:26
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-11-29 o 13:03, Liwiusz pisze:

    > Nie powinno. Poszukaj, czy gdzieś w ustawieniach tablet nie blokuje
    > internetu w "roamingu".

    Nie powinno, ale net w tym krajowym roamingu jest tragicznie wolny.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om