  • 11. Data: 2010-03-01 14:39:26
    Temat: Re: Volvo V 70 2,5 i gaz
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    > Dziękuję, pamiętam - ująłem w kosztach instalacji LPG powyżej - czyż nie? Co

    Faktycznie, mea culpa, nie doczytałem.

    > roku przeglądy i tak trzeba robić (a koszt 60zł również dołożyłem).... jeśli
    > kupię 2006-2005 rok.

    Uwzględniłeś przeglądy instalacji, a o rejestracyjnych nie wspomniałeś
    na początku. Jeśli są już wliczone to ok.

  • 12. Data: 2010-03-01 14:45:19
    Od: l...@p...onet.pl

    > Faktycznie, mea culpa, nie doczytałem.

    > Uwzględniłeś przeglądy instalacji, a o rejestracyjnych nie wspomniałeś
    > na początku. Jeśli są już wliczone to ok.

    Tak - 100zł przegląd instalacji + 50zł dodatkowych kosztów podczas "rocznego".
    Mogłem to rozpisać. Tak czy siak 5 500 zł to dużo a jak wyjdzie 13 000 to już
    masakra.

  • 13. Data: 2010-03-01 15:06:20
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dziękuję - czyli przy tych parametrach wychodzi +14k do przodu. A gdzie
    > zakładałeś? Zastanawiam się nad:
    > http://www.godula.pl/

    Zakładałem w AC-Gaz w Białymstoku.
    Z resztą poszukaj na necie map wtrysku sterownika LPG z jakiegoś podobnego
    silnika, sam zauważysz, ze dopiero przy wyższych obrotach czas wtrysku LPG
    względem NoPB się nieco wydłuża, tak powyżej 2500-3000krpm, niżej
    praktycznie się nie różnią

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;).

  • 14. Data: 2010-03-01 15:08:37
    Od: l...@p...onet.pl

> [...]
    > silnika, sam zauważysz, ze dopiero przy wyższych obrotach czas wtrysku LPG
    > względem NoPB się nieco wydłuża, tak powyżej 2500-3000krpm, niżej

    Dziękuję bardzo.

  • 15. Data: 2010-03-01 15:08:44
    Od: sebakrk <s...@g...com>

    W dniu 2010-03-01 14:04, l...@p...onet.pl pisze:

    > Dziękuję - czyli przy tych parametrach wychodzi +14k do przodu. A gdzie
    > zakładałeś? Zastanawiam się nad:
    > http://www.godula.pl/

    No zwłaszcza że zakład ma siedzibę poza Krakowem :)
    pozdr Seba

  • 16. Data: 2010-03-01 15:13:25
    Od: l...@p...onet.pl

    > No zwłaszcza że zakład ma siedzibę poza Krakowem :)
    > pozdr Seba

    Tak - dokładnie Niepołomice - napisałem przecież
    co to zmienia?

  • 17. Data: 2010-03-01 15:30:40
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czas wtrysku LPG względem NoPB się nieco wydłuża, tak powyżej
    > 2500-3000krpm, niżej praktycznie się nie różnią

    God damn it... ohh... I, I mean Allah damn it! Chodzi oczywiście o RPM nie
    kRPM zapędziłem się :)

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 18. Data: 2010-03-01 15:50:57
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    l...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > w jakimś dobrym warsztacie) - np. zamiast koła zapasowego....
    >
    > czy będzie bardziej awaryjny? Moc spadnie?

    W 850 montowali do tego silnika instalacje w fabryce. Silnik sie
    swietnie gazuje.

    > Rocznie robię około 40 tyś km. Planuję autko użytkować minimum 2 lat.
    >
    > Zakładam - spalanie PB 95 na poziomie 11 litrów/100km, LPG na poziomie 15
    > litrów/100km (czy to dobre założenia?)

    Moje 850 z ta fabryczna instalacja 2giej generacji palilo w miescie 16l
    a w trasie 11,5l LPG

    > koszty lpg to:
    > 1. montaż około 4 500zł

    Za 3-3,5 tys zalozysz do tego silnika dobra sekwencje

    > 2. przegląd )zdaje się co 15tyś) 6 przeglądów, po 200zł = 1200zł

    Przeglad 160zl.

    > 3. koszt holowania w przypadku złapania "gumy" (jedno rocznie) 2*150zł = 300zł

    Nie mozesz wozic kola? :)

    > 4. trudno policzyć koszt zatankowania paliwa (bo też potrzeba na starcie) -
    > załóżmy, że 500zł.
    > razem koszty LPG to około 6500zł. Czyli na LPG przez dwa lata da mi to 5 500zł -
    > myślicie, że warto?

    Bedzie Ci cos tam palilo na rozruch benzyny, ale ten silnik szybko sie
    nagrzewa wiec nie powinny to byc spore kwoty.

  • 19. Data: 2010-03-01 15:56:47
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Dziękuję - a dla jakiej - wg. Ciebie warto?

    Dla kazdego to będzie inna kwota. Dla mnie około 30 tysięcy rocznie i może bym
    się wtedy zastanawiał czy gazowac auto. Nie cierpię smroku gazu :(

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 20. Data: 2010-03-01 16:07:56
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Katanka pisze:
    > Dla kazdego to będzie inna kwota. Dla mnie około 30 tysięcy rocznie i
    > może bym się wtedy zastanawiał czy gazowac auto. Nie cierpię smroku gazu :(

    fakt trochę wali, czasami czuć bardziej czasami mniej zależy pewnie jak
    się mieszankę ustawi.

    --
    krzysiek82