  • 1. Data: 2015-08-30 15:36:10
    Temat: W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 złotych
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Szału nie robi ale przy cenie takiej jak 3 paczki fajek jak ktoś nie ma żadnej to
    taka będzie bardzo dobra.

  • 2. Data: 2015-08-30 19:34:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Szału nie robi ale przy cenie takiej jak 3 paczki
    > fajek jak ktoś nie ma żadnej to taka będzie bardzo dobra.

    Nie znam tej kamerki - kto jest producentem?
    Masz linka do jakiegoś opisu/recenzji?

  • 3. Data: 2015-08-30 19:41:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wpisz a google nazwę.

  • 4. Data: 2015-08-30 19:45:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > wpisz a google nazwę.

    Właśnie dlatego pytam, bo wpisałem nazwę, i dostaję...

    1. BodyCraft VR100 Rowing Machine
    http://www.amazon.com/Bodycraft-VR100-BodyCraft-Rowi
    ng-Machine/dp/B00118B2AM
    2. Vemco VR100
    http://vemco.com/products/vr100/
    3. Kobold VR100 czy Neato XV-25?
    http://www.robotreviews.com/chat/viewtopic.php?f=20&
    t=16748
    4. Vorwerk Robot Vacuum Cleaner VR100
    http://www.vkdirect.co.uk/robotic_vr100_update.asp

    Co Ty na to? :-)

    Czy możesz się wspiąć na wyższe poziomy kultury
    i dopisać nazwę producenta lub linka do tej kamery?
    Zamiast mędrkować gdy ktoś Cię grzecznie prosi...
    Dziękuję.

  • 5. Data: 2015-08-30 19:52:50
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 30 Aug 2015 12:45:19 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > i dopisać nazwę producenta lub linka do tej kamery?
    > Zamiast mędrkować gdy ktoś Cię grzecznie prosi...

    https://www.google.pl/search?q=vr100+camera&ie=utf-8
    &oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=ekLjVYmaAuH4yQPx07F4

    Dla niekumetych: szósty link od góry.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 6. Data: 2015-08-30 20:25:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ja na to że młodszy jesteś a jakby mniej rozgarnięty niż ja. U mnie jak przed chwilą
    wpisałem VR100 na pierwszej pozycji wyskoczyło że to kamera. Jakieś inne google masz?

  • 7. Data: 2015-08-30 21:42:00
    Od: <7...@9...214200.invalid> (Tom N)

    Zenek Kapelinder w
    ups.com>:

    > Ja na to że młodszy jesteś a jakby mniej rozgarnięty niż ja.

    Twierdzenie, którego pierwszej części nie potrafisz udowodnić, a drugiej
    części zaprzeczasz poniższym:

    > U mnie jak przed chwilą wpisałem VR100 na pierwszej pozycji wyskoczyło że to
    kamera.
    > Jakieś inne google masz?

    Tak kogucik, google w różnych krajach różne wyniki zwraca...

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2015-08-30 21:57:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie mój problem. Podałem wszystko żeby średio rozgarnięty użytkownik netu znalazł.
    Też nie możesz znaleźć?

  • 9. Data: 2015-08-30 22:11:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > U mnie jak przed chwilą wpisałem VR100 na pierwszej
    > pozycji wyskoczyło że to kamera. Jakieś inne google masz?

    I jako dojrzały, kulturalny człowiek wolałeś DRUGI RAZ
    napisać stek pierdół zamiast podać nazwę producenta
    lub linka komuś, kto Cię o to prosi?

    Wyobraź sobie że tak - inne wyniki google zwracają
    w różnych krajach. Nawet dodanie frazy "dashboard camera"
    daje dwa różne typy z VR-100 w nazwie: ONEXT i VIKS.
    Oba mają różne parametry. Czy Twoja wyobraźnia to ogarnia?

    Czy po tych hektarach tłumaczenia podasz wreszcie co
    to za kamera jest w Makro czy dalej nie rozumiesz sensu?

  • 10. Data: 2015-08-30 23:14:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak jestes za granica Polski i pewno nie masz karty do Makro to po chuj Ci te
    Informacje?