  • 1. Data: 2015-01-22 23:22:45
    Temat: W Play przestały działać kody USSD
    Od: Nika <w...@m...com>

    Dzisiaj wieczorem chciałam sprawdzić stan konta i okazało się, że
    wszystkie kody USSD przestały działać. Wygląda to tak, że wybieram
    dowolny kod zakończony znakiem kratki (z zapisanych w kontaktach lub
    ręcznie, bez znaczenia), po czym telefon zachowuje się tak, jak gdybym
    kratki nie wybrała i wykonuje normalne połączenie głosowe. W przypadku
    Playa dowiaduję się wtedy, że "połączenie z wybranym numerem nie może
    być zrealizowane z tego telefonu", w przypadku mPaya łączę się z ich
    automatem do obsługi głosowej. Czy to wina operatora, czy telefonu? Mój
    telefon to Samsung Galaxy GT-i9070, system Android 4.1.2. Jeszcze parę
    godzin temu kupowałam przez kod USSD bilet MPK przez mPay i nie było
    żadnych problemów :-(

    - -
    Nika

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2015-01-22 23:30:49
    Temat: Re: W Play przestały działać kody USSD
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Nika" napisała:

    > Czy to wina operatora, czy telefonu?

    Niby to drugie, bo u mnie działa (23:26). Ale mogła też to być jakaś
    chwilowa czkawka Play.

    JoteR

  • 3. Data: 2015-01-23 13:45:30
    Od: oon <o...@o...no>

    Nie analizowałem tego dokładniej ale mam wrażenie, że u mnie nie
    działają jak telefon przełączy się do sieci innego operatora (roaming
    krajowy). Jak "wróci" znów wszystko działa prawidłowo.

  • 4. Data: 2015-01-23 14:12:19
    Od: Nika <w...@m...com>

    NIestety, to chyba coś z telefonem. Jak przełożę kartę SIM do innego
    telefonu, wszystko działa poprawnie.

    - -
    Nika

    ---
    Avast.

  • 5. Data: 2015-01-23 15:57:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nika" napisał w wiadomości
    >NIestety, to chyba coś z telefonem. Jak przełożę kartę SIM do innego
    >telefonu, wszystko działa poprawnie.

    A wrocilas do pierwszego ?
    Byc moze wystarczylo wylaczyc i wlaczyc telefon.

    Podpowiedz z roamingiem tez moze byc dobra - jesli kody nie dzialaja w
    roamingu jednego z partnerow, to wylaczenie i wlaczenie tez moze
    pomoc.

    J.

  • 6. Data: 2015-01-24 00:20:49
    Od: Nika <w...@m...com>

    W dniu 2015-01-23 o 15:57, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Podpowiedz z roamingiem tez moze byc dobra - jesli kody nie dzialaja w
    > roamingu jednego z partnerow, to wylaczenie i wlaczenie tez moze pomoc.

    Tak, przełożyłam kartę do poprzedniego, restartowałam też milion razy.
    Jutro jestem umówiona z fachowcami z Samsunga na diagnozę przez Smart
    Tutora, ale obawiam się, że skończy się na resecie.

    - -
    Nika

    ---
    Avast.

  • 7. Data: 2015-01-24 13:51:39
    Temat: Re: W teleSRAy przestały działać kody
    Od: stellar objects meteorites milky way <u...@u...invalid>

    Nika wrote:
    > NIestety, to chyba coś z telefonem.

    w dzisiejszych czasach telechlam kosztuje tylko minimalnie wiecej
    od paczki tamponow,... wyrzucic "zalozyc" nowy (bedzie taniej)...

    > ---
    antywirusowe CHvast.
    > http://www.chvast.com

    aby powyzsze top-srajne napisy sie nie pojawialy, uzywaj grubszej
    podpaski (lepiej filtruje taki chlam http://tinyurl.com/mtjhxxf )

    a jeszcze lepiej bedzie, jak uzyjesz 2 bardzo grubych podpasek i
    miedzy nie w srodek ulokujesz telePASKUDZTWO! takim rozwiazaniem
    odfiltrujesz dostep dla http://tinyurl.com/ogq93bd !

    to drugie rozwiazanie; stosuje *ciota* ze SZCZYkago, ona uwaza ze
    jej *obgryziony* *srakofon* jest bezpieczny (nie ma przeciekow) i
    tutejszym teleNEPTYKom do upadlosci glosi (mormoni) ta eureke!
    http://tinyurl.com/nhkgruy

    --
    http://tinyurl.com/l2my66c http://tinyurl.com/lnzcmas

  • 8. Data: 2015-01-24 17:51:42
    Temat: Re: przestały działać kody USSD
    Od: stellar objects meteorites milky way <u...@u...invalid>

    Nika wrote:
    > Tak, przełożyłam kartę do poprzedniego, restartowałam też milion razy.

    hoho, milion razy... ile to czasu zajelo?

    teraz na *serio*: ze swego i9070 zadzwon na nr.tel., ktory masz
    pod reka (staly, mobilny), zestaw polaczenie (odbierz poprostu)
    i sluchaj, na i9070 wytypuj (na klawiaturze) (wszystkie) znaki
    liczby, te powinnas slyszec w sluchawce (glosniku) drugiego
    telefonu. jesli tego http://tinyurl.com/kl4dd2t nie slyszysz
    to masz przestawione w i9070 'jezyk i wprowadzanie'. tu mozna
    na wszelki wypadek tylko te *czesciowe* ustawienia doprowadzic
    do stanu poczatkowego (w ramach 'jezyk i wprowadzanie' reset)

    Kody USSD ---->> http://tinyurl.com/kha67xa
    sygnal dtmf -->> http://tinyurl.com/lee4458

    --
    http://tinyurl.com/mhlwx73 http://tinyurl.com/ozclutw