  • 1. Data: 2014-01-17 16:57:24
    Temat: W T-Mogile sie obudzili
    Od: dizel <x...@x...xx>

    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/nielimitowane-roz
    mowy-dla-uzytkownikow-heyah-i-t-mobile-na-karte,2,3,
    29781.html
    fajnie, tyle tylko że w play od 2009 roku są darmowe rozmowy wewnątrz
    sieci za 10zł na 30 dni.
    Trochę im zajęło żeby to skopiować. Przypominam, mamy 2014 rok:)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-01-17 17:04:14
    Temat: Re: W T-Mogile sie obudzili
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dizel" napisał w wiadomości grup
    com...
> [...]
    >sieci za 10zł na 30 dni.
    >Trochę im zajęło żeby to skopiować. Przypominam, mamy 2014 rok:)

    Przypominam ze od paru miesiecy promuja taryfe fri, gdzie darmowe
    rozmowy w sieci sa jedna z opcji.

    J.

  • 3. Data: 2014-01-17 17:41:19
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 17 Jan 2014 17:04:14 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    3,29781.html

    >Przypominam ze od paru miesiecy promuja taryfe fri, gdzie darmowe

    Raz że to tylko w tej taryfie , a dwa że to jedna z opcji, z innymi
    się wyklucza.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-01-17 17:52:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dizel" napisał w wiadomości grup
    On Fri, 17 Jan 2014 17:04:14 +0100, "J.F"
    rozmowy-dla-uzytkownikow-heyah-i-t-mobile-na-karte,2
    ,3,29781.html

    >Raz że to tylko w tej taryfie,

    Zmienic mozna.

    >a dwa że to jedna z opcji, z innymi się wyklucza.

    Ale za to za darmo, a nie za 10 zl.
    Zalezy co kto lubi.

    J.

  • 5. Data: 2014-01-17 22:35:39
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 17.01.2014, o godzinie 17.52.19, na pl.misc.telefonia.gsm, J.F
    napisał(a):

    > Ale za to za darmo, a nie za 10 zl.
    > Zalezy co kto lubi.

    Rozmowy w Play mam za darmo w prepaidzie.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 6. Data: 2014-01-18 23:18:55
    Od: "Stefanko" <b...@j...pl>

    Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:2e3bnd32fjc0.dlg@habeck.pl...

    > Rozmowy w Play mam za darmo w prepaidzie.
    > *Habeck*

    Ile kosztuje to "darmo" w Play w prepaidzie ?

  • 7. Data: 2014-01-18 23:32:50
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2014-01-17 16:57, dizel pisze:
> [...]
    > sieci za 10zł na 30 dni.
    > Trochę im zajęło żeby to skopiować. Przypominam, mamy 2014 rok:)

    Z kolei ja jestem bardzo zdziwionym trolem, że t-mobile w ogóle jeszcze
    istnieje, kto i po co kupuje u nich, skoro są wiele tańsze oferty? Nawet
    Orange się obudziło z tym Nju, a Heyah niestety zszedł na psy.

  • 8. Data: 2014-01-19 14:12:10
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 18 Jan 2014 23:18:55 +0100, "Stefanko" <b...@j...pl>
    wrote:

    >Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
    >wiadomości news:2e3bnd32fjc0.dlg@habeck.pl...

    >Ile kosztuje to "darmo" w Play w prepaidzie ?

    Zależnie od taryfy, w play na kartę masz cały czas za darmo rozmowy i
    smsy w play, ważne jest tylko to aby utrzymywać ważność konta na
    wychodzące, optymalne doładowanie w tej taryfie to 50pln, co daje 100
    dni na połączenia wychodzące.
    Inna taryfa to play fresh darmowe rozmowy i smsy w play tam zależnie
    od kwoty doładowania dostajesz darmowe rozmowy i smsy w play.
    W pozostałych taryfach 10zł za 30 dni można pakiet wykupić.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2014-01-20 08:38:26
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-17 17:52, J.F pisze:
    > Użytkownik "dizel" napisał w wiadomości grup
    > On Fri, 17 Jan 2014 17:04:14 +0100, "J.F"
    mowy-dla-uzytkownikow-heyah-i-t-mobile-na-karte,2,3,
    29781.html

    > Zmienic mozna.

    Co 3 dni?

    > Ale za to za darmo, a nie za 10 zl.