  • 1. Data: 2011-10-21 12:25:54
    Temat: W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    http://www.appleinsider.com/articles/11/10/21/apple_
    focuses_on_siri_with_first_iphone_4s_tv_ad.html
    Widać, że według Apple, to najważniejsza zmiana w nowym telefonie
    bo cała długa reklama TV poświęcona jest prezentacji asystenta Siri.
    Ciekawe jakie będą inne reklamy i co pokażą jako zalety poza Siri :-)

  • 2. Data: 2011-10-21 13:05:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > bo cała długa reklama TV poświęcona jest prezentacji asystenta Siri.
    > Ciekawe jakie będą inne reklamy i co pokażą jako zalety poza Siri :-)

    Mujborze, ten czlowiek rzeczywiscie zyje tylko dla ajfona.

  • 3. Data: 2011-10-21 13:15:33
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 21-10-2011 15:05, Ghost pisze:

    focuses_on_siri_with_first_iphone_4s_tv_ad.html

    > Mujborze, ten czlowiek rzeczywiscie zyje tylko dla ajfona.

    jak 70% hamburgerów

  • 4. Data: 2011-10-21 13:17:09
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-10-21 14:25, Pszemol wrote:
> [...]
    > bo cała długa reklama TV poświęcona jest prezentacji asystenta Siri.
    > Ciekawe jakie będą inne reklamy i co pokażą jako zalety poza Siri :-)

    Bo ja wiem czy ciekawe....jak dla mnie to juz przesyt. Znacznie
    ciekawsza jest dla mnie Nokia N9, tyle ze juz przy porodzie grabarz
    wzial wymiary aby ladna trumienke wykonac. Pierwszy raz spotkalem sie z
    tego typu zachowaniem firmy wobec wlasnego produktu, ktory moglby
    odniesc sukces A Siri.... zeby chociaz jakis glos dobry miala:
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=hckrig2BwNY
    Pogadac tez z nia zbyt ciekawie nie mozna:
    http://shitthatsirisays.tumblr.com/
    Crash test IP4S byl w watku powyzej, bardzo slabo wypadl.
    Wydajnosc hmmmm....SGS2 o podobnych parametrach juz od dluzszego czasu
    lapie kurz na moim biurku.... Naprawde nie jest zbyt ciekawe co jeszcze
    wymysli Apple, zeby tego kotleta dobrze sprzedac.
    Zdrowko

  • 5. Data: 2011-10-21 14:17:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 21 Oct 2011 07:25:54 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]
    > bo cała długa reklama TV poświęcona jest prezentacji asystenta Siri.
    > Ciekawe jakie będą inne reklamy i co pokażą jako zalety poza Siri :-)

    No wiesz - reszta jest w zasadzie normalna - kazdy to ma.
    Diabel tkwi w szczegolach.

    A tym sie mozna pochwalic.

    J.

  • 6. Data: 2011-10-21 14:36:00
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    > bo cała długa reklama TV poświęcona jest prezentacji asystenta Siri.
    > Ciekawe jakie będą inne reklamy i co pokażą jako zalety poza Siri :-)

    Find me casual date, female, blonde, tall, tonight, eight pm.

    ;)

  • 7. Data: 2011-10-21 14:47:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Widać, że według Apple, to najważniejsza zmiana w nowym telefonie
    > bo cała długa reklama TV poświęcona jest prezentacji asystenta Siri.

    A tak swoja droga - to siri dziala choc w czesci tak jak pokazuja, czy to
    po prostu US - reklamy nie musza miec nic wspolnego z rzeczywistoscia ?

    J.

  • 8. Data: 2011-10-21 14:55:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 21 Oct 2011 07:25:54 -0500, Pszemol napisał(a):

    P.S. Lepiej zobacz na reklame 5 :-)

    http://www.youtube.com/watch?v=lzsBwnv_dAg

    J.

  • 9. Data: 2011-10-21 16:09:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mateusz" <m...@v...pl> wrote in message
    focuses_on_siri_with_first_iphone_4s_tv_ad.html

    > Find me casual date, female, blonde, tall, tonight, eight pm.
    >
    > ;)

    :-) Na pewno już przetestowane...
    http://www.usatoday.com/tech/columnist/talkingyourte
    ch/story/2011-10-20/siri-says-funny-things/50847142/
    1

  • 10. Data: 2011-10-21 16:11:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    focuses_on_siri_with_first_iphone_4s_tv_ad.html

    > A tak swoja droga - to siri dziala choc w czesci tak jak pokazuja, czy to
    > po prostu US - reklamy nie musza miec nic wspolnego z rzeczywistoscia ?

    Cieszę się, że Ci się Siri tak podoba że wręcz nie możesz uwierzyć że tak to
    działa :-)