  • 1. Data: 2018-10-30 20:20:55
    Temat: W ciągu roku padły mi 3 karty micro sd
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Sony 32GB U1 - po 3 latach użytkowania przeszedł w jakiś dziwny tryb
    "tylko do odczytu".

    SandDisk Ultra 16GB U1 - po roku zaczął zapisywać śmieci w zawartości
    plików.

    Kingston 16GB U1 - po dwóch miesiącach w ogóle nie daje się rozpoznać w
    żadnym urządzeniu (telefon, komputer, tablet)

    Do tej pory nie zbierałem paragonów na to, ale po tej ostatniej to się
    wkurzyłem. Mam jeszcze SanDisk Ultra 32GB UHS-I która czeka na złożenie
    z Rpi pod OSMC i się zastanawiam czy ta też jakimś gównem się okaże.

    Jakiś wysyp śmieci na aledrogo czy 30zł za kartę micro SD 16GB to podróba?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2018-10-30 20:32:43
    Temat: Re: W ciągu roku padły mi 3 karty micro sd
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Sony 32GB U1 - po 3 latach użytkowania przeszedł w jakiś dziwny tryb
    > "tylko do odczytu".

    To akurat bardzo typowe.

  • 3. Data: 2018-10-30 20:34:42
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-10-30 20:20, Mateusz Bogusz wrote:
> [...]
    > z Rpi pod OSMC i się zastanawiam czy ta też jakimś gównem się okaże.
    >
    > Jakiś wysyp śmieci na aledrogo czy 30zł za kartę micro SD 16GB to podróba?

    Na Allegro jest sporo podróbek kart pamięci, więc nigdy ich tam nie
    kupuję (aczkolwiek z Allegro korzystam dość intensywnie). Kupuję karty
    pamięci tylko w dużych sklepach, bo to są bardzo pozorne oszczędności.
    Jak na razie (czyli od ok. 15 lat) żadna karta mi nie padła nie licząc
    jakiegoś dość starej karty SD Sandiska 8 GB, która po prostu rozkleiła się.

    Możesz wpisać do Googla "fake sd card" i sprawdzić, czy Twoje wyglądają
    na prawdziwe czy podróbę.

  • 4. Data: 2018-10-30 21:03:02
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 30/10/2018 07:20 PM, Mateusz Bogusz wrote:

    > Do tej pory nie zbierałem paragonów na to, ale po tej ostatniej to się

    Warto.
    A ja ostatnio reklamowalem Sandiska 128 GB ultra i przyslali nowa, lepsza.
    Po dwoch latach mi padla karta, tak troche dziwnie, moglem odczytac ale nic
    nie moglem zapisac, nawet sformatowac.

  • 5. Data: 2018-10-30 21:16:18
    Od: ń <k...@t...sie>

    W sumie taki pad jest lepszy od padu braku odczytu.
    Może jakieś tęgie głowy nad tym pracowały?

    -----

  • 6. Data: 2018-10-30 23:06:56
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

> [...]
    > z Rpi pod OSMC i się zastanawiam czy ta też jakimś gównem się okaże.
    >
    > Jakiś wysyp śmieci na aledrogo czy 30zł za kartę micro SD 16GB to podróba?

    Idź do Komputronika (nawet online) lub Euro AGD to oszukanej karty nie
    kupisz.

    --
    animka

  • 7. Data: 2018-10-31 09:47:52
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2018-10-30 o 23:06, Animka pisze:
    > Idź do Komputronika (nawet online) lub Euro AGD to oszukanej karty nie
    > kupisz.

    LOL

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 8. Data: 2018-10-31 19:26:54
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-10-30 o 21:16, ń pisze:
    > W sumie taki pad jest lepszy od padu braku odczytu.
    > Może jakieś tęgie głowy nad tym pracowały?
    >

    > -----

    Dziwne by było, jakbyś mógł zapisać ale nie mógł odczytać.

  • 9. Data: 2018-10-31 22:16:28
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-10-31 o 19:26, t-1 pisze:

    > Dziwne by było, jakbyś mógł zapisać ale nie mógł odczytać.

    Nie jest to dziwne.
    Tak działały karty o oszukanej pojemności.
    Tyle, że to inny temat.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 10. Data: 2018-11-01 21:51:48
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Wed, 31 Oct 2018 09:47:52 +0100, Chris wrote:

    > LOL

    Czego lolujesz? Akurat tu wyjątkowo ma rację.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka