  • 1. Data: 2013-08-01 09:14:28
    Temat: W co leci Osr.nge?
    Od: zgred <z...@n...com>

    Kupiłem na Alle kod doładowujący, wklepałem (doładowywałem "cudzy" tf,
    więc SMSem). Potwierdziło, że został doładowany. Sprawdziłem na www -
    środki są. A tu za moment przychodzi SMS, że "kod został już
    wykorzystany". Na www środki nadal są.

    Co u licha?

    --
    Tnx. Zgred.

  • 2. Data: 2013-08-01 17:46:57
    Temat: Re: W co leci Osr.nge?
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 01 Aug 2013 09:14:28 +0200, zgred napisał(a):

> [...]
    > więc SMSem). Potwierdziło, że został doładowany. Sprawdziłem na www -
    > środki są. A tu za moment przychodzi SMS, że "kod został już

    A nie wysłałeś przypadkiem tego kodu dwukrotnie?
    Bo w tym roku w Chorwacji miałem identyczny numer. Myślałem, że kod USSD
    nie poszedł, więc posłałem go jeszcze raz i miałem taki sam efekt jak
    Ty.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof