  • 21. Data: 2018-04-14 15:01:24
    Temat: Re: W jaki sposób osadzane są glify na stronach WWW?
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-04-13 o 11:48, Borys Pogoreło pisze:

    > Nawet Ci wcześniej wkleiłem listę mapowań:
    > https://github.com/google/material-design-icons/blob
    /master/iconfont/codepoints

    I co z tego miało wynikać? Na stronie Material Icons również jest taka
    lista https://material.io/icons/ Napisałem w wątku otwierającym, że nią
    się posługuję więc zdublowana informacja nie była mi potrzebna. I
    właśnie ta lista była przyczyną, dla której zadałem pytanie bo nie
    rozumiałem związku przyczynowo-skutkowego.

    W jaki sposób mam dowiedzieć się z listy kodów jak to technicznie
    działa? Cisnąć, nalegając udało mi się uzyskać od Was tą informację więc
    temat się zamyka. Teraz wiem już, że to funkcjonalność zawarta w foncie
    i - umiejącej ją wykorzystać - przeglądarce. Nie rozumiem tylko dlaczego
    tak trudno było odpowiedzieć?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek