  • 11. Data: 2009-02-16 09:01:53
    Temat: Re: W ktorej TV MotoGP?
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    <j...@g...pl> wrote

    > o ! to ci surprajz...
    > zeby jeszcze sportklub nie mial tak kijowej jakosci jak obecnie na 'n'
    > rozpiescil sie czlek na Eurosport HD

    Na UPC tez masz SportKlub kanal 568

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 12. Data: 2009-02-17 18:17:55
    Od: "Tadek / Motostore" <t...@N...pl>

    Dzieki za info, zastanawialem sie nad N, ale wspominal tu ktos o kiepskiej
    jakosci, wiec sie lamie nad UPC - lecz paket Max troche kosztuje, a kryzys
    idzie. Qrde sam nie wiem, chyba zostane przy torrentach i ogladniu wyscigow
    offline.

    --
    Pzdr,
    Tadek / Motostore.

  • 13. Data: 2009-02-28 19:32:29
    Od: hayabuser <przedany@_NOSPAM_gmail.com>

    Tadek / Motostorenapisal

    > Jak w temacie, nie wiecie kto (lub czy?) bedzie transmitowal MotoGP w tym
    > sezonie? Zamierzam kupic kablowke (wiem... NTG), glownie ze wzgledu na
    > MotoGP i WSBK (a to juz TG). AFAIK WSBK bez zmian bedzie transmitowane przez
    > Eurosport, natomiast nie wiem kto bedzie telewizyjnie obslugiwal MotoGP -
    > MotorsTV na pewno, lecz ten kanal chyba nie jest oferowany przez zadna
    > polska firme. Bede wdzieczny za info.

    no za friko bedzie mozna oglądac po niemiecku na DSF zawsze to lepsze niz
    nic:D

  • 14. Data: 2009-03-03 06:27:58
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 16 Lut, 10:01, "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> wrote:
    > <j...@g...pl> wrote
    >
    > Na UPC tez masz SportKlub kanal 568

    a cóż Ty za kryptoreklame uprawiasz tu? hą? do mnie kable nie dolatują
    i co mi pan zrobi?

    - gildor