  • 1. Data: 2009-07-16 06:40:06
    Temat: [WAW] spawanie i lakierowanie plastików - gdzie?
    Od: fragged <f...@w...pl>

    Witam,
    gdzie w Warszawie (im bliżej Bielan tym lepiej) można pospawać i
    polakierować plastiki?
    Konkretniej to przerobiłem swój przedni błotnik na czteroczęściowe
    puzzle, okazji mam też nowy zamiennik owiewki do polakierowania -
    fajnie byłoby obie rzeczy załatwić w jednym miejscu.

    Google znalazł tylko jednego gościa w Sulejówku, a z Bielan jednak mam
    tam kawałek. Znacie może jakieś miejsce bliżej lewej górnej strony
    warszawy? :)

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 2. Data: 2009-07-16 10:32:15
    Temat: Re: spawanie i lakierowanie plastików - gdzie?
    Od: luzur <l...@o...pl>

    Spawanie plastiku:

    1. ul. Radzymińska 215 (22)6799723 < prowadzą "regeneracje"
    elementów plastikowych (więc pewnie i malują)

    2. ul. Babinicza 18 601-816-908 < korzystałem i jestem
    zadowolony, niewiem tylko czy maluje.

    Pozdr.