  • 1. Data: 2012-05-08 23:27:45
    Temat: [WAWA] Dzien Dziecka - jedziemy na Laski ;)
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)
    Ci, co wiedza, to wiedza, a kto nie wie, a chcialby, to moze sie
    przylaczyc - termin (tradycyjny) sie zbliza.

    Jak co rok, zapraszam chetnych do zrobienia frajdy dzieciom z wadami
    wzroku, na wizyte w osrodku dla niewidomych w Laskach. W programie, jak
    zwykle, przewidziane ogladanie motocykli i wozenie dzieci, czyli nic nowego.

    Zgodnie z ubiegloroczna formula, proponuje, zeby, jesli ktos chce,
    przywiozl jakies slodycze/owoce/soki/pluszaka (niepotrzebne skreslic)
    dla dzieci, a przed wyruszeniem zrobimy zrzutke po 20 pln. na potrzeby
    Osrodka. Postaram sie temat skonsultowac dokladnie z Kierownikiem
    Internatu, zeby byl konkretny cel dla tej zrzutki. W ub. roku dalismy
    (AFAIR) blisko 600 pln. na sale multimedialna.

    Teraz daty, godziny, miejsce spotkania:
    termin : 2.06.2012 (sobota)
    godzina i miejsce: spotykamy sie o 13.00 na stacji ORLEN (powtarzam -
    ORLEN ;) ) na rogu Gorczewskiej i Lazurowej w Warszawie. Punkt 13.30
    ruszamy kolumna do Lasek.
    Przewiduje, ze impreza skonczy sie ok. 16-16.30.

    W zwiazku z tym, ze ostatnio nie wiem, gdzie zyje, i praktycznie tu nie
    zagladam, w razie pytan/watpliwosci, prosze o sygnal na PW. Bede tez
    wdzieczny za zglaszanie sie wstepnie zainteresowanych ta impreza :)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 2. Data: 2012-05-28 22:41:45
    Temat: Re: [WAWA] Dzien Dziecka - jedziemy na Laski ;)
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    Jako, ze to juz w najblizsza sobote, to przypominam sie z tematem Dnia
    Dziecka w Laskach :)

    Ponizej, dla przypomnienia, troche szczegolow wraz z ostatnimi moimi
    uzgodnieniami z Kierownikiem :)

    W dniu 2012-05-08 23:27, Tomek Wozniakowski pisze:
> [...]
    > zagladam, w razie pytan/watpliwosci, prosze o sygnal na PW. Bede tez
    > wdzieczny za zglaszanie sie wstepnie zainteresowanych ta impreza :)

    Z najnowszych ustalen: uzgodnilem z kierownikiem internatu chlopcow, ze
    to, co zbierzemy, przekazemy na konkretny cel - organizacje splywu
    kajakowego dla wychowankow. To, co ew. by zostalo po imprezie - na cele
    Osrodka do decyzji Kierownika.

    Czyli zrzucamy sie po 20zl., jesli ktos moze (bez przymusu), a jak ktos
    chce poza tym, moze przywiezc dla dzieci jakies slodycze/owoce/soki
    wedle uznania.

    Mam nadzieje, ze w sobote sie spotkamy :)