  • 1. Data: 2010-12-30 00:06:46
    Temat: WFM Osa - wymiary.
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Witam.

    Potrzebuje znac wymiary ramy i przedniego zawieszenia od osy, nie ma kto
    gdzies w garazu/piwnicy rozkreconej Osy co by mi zwymiarowac? Tak zgrubsza.
    Googiel ma co prawda ladne rysunki techniczne tejze, ale niestety bez
    wymiarow (a przynajmniej mnie sie nie udalo poszukac). Jak by ktos, cos to
    bede zobowiazany :-)

    --
    Pozdr.
    magnes

  • 2. Data: 2010-12-30 09:29:11
    Temat: Re: WFM Osa - wymiary.
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "magnes" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zgrubsza. Googiel ma co prawda ladne rysunki techniczne tejze, ale
    > niestety bez wymiarow (a przynajmniej mnie sie nie udalo poszukac). Jak by

    Ja mam Ose, ale nie kminie dokladnie o jakie wymiary Ci chodzi?

    erg

  • 3. Data: 2010-12-30 10:03:14
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ErgoSum" <n...@n...pl> napisał w wiadomości:
    > Ja mam Ose, ale nie kminie dokladnie o jakie wymiary Ci chodzi?

    Napisz do mnie prosze na priv., przesle Ci zdjecie/rysunek ramy z
    zaznaczonymi odleglosciami ktore bym chcial znac. Tak by bylo chyba
    najlatwiej ;-)

    --
    Pozdr.
    magnes

  • 4. Data: 2010-12-30 10:28:14
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Osa :D

  • 5. Data: 2010-12-30 11:54:09
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-12-30 11:28, NESSO pisze:

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Osa :D

    Ooo. Widze ze naszemu specjaliscie od skrotow sie humor wyostrzyl. Brawo !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 6. Data: 2010-12-30 11:54:52
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    > Napisz do mnie prosze na priv., przesle Ci zdjecie/rysunek ramy z
    > zaznaczonymi odleglosciami ktore bym chcial znac. Tak by bylo chyba
    > najlatwiej ;-)

    Bylem w garazu to zwymiarowalem [cm]:
    - szerokosc ramy 28
    - szerokosc z podlogami 49
    - dlugosc od glowki ramy do gornego mocowanie tylnego blotnika 103
    - szerokosc widelca przedniego 18
    - wysokosc widelca (od dolu do konca "sztycy") 70

    Erg

  • 7. Data: 2010-12-30 18:05:13
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    >>> magnes

> [...]
    >
    > --
    > Kuczu
    >
    > LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)

    a dziękuje,

    choć czasami pytajac powaznie cięzko uzyskac własciwą odpowiedź
    nadal nie wiem jak odczytac DL

    Pozdr

  • 8. Data: 2010-12-30 19:15:01
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-12-30 19:05, NESSO pisze:

    > a dziękuje,
    >
    > choć czasami pytajac powaznie cięzko uzyskac własciwą odpowiedź
    > nadal nie wiem jak odczytac DL

    Tak samo jak VX, VS, DR, CBR, GSXR, VN, CB, CBX, GL, VF, ZX, ZZR itd.

  • 9. Data: 2010-12-30 21:55:32
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ErgoSum" <n...@n...pl> napisał w wiadomości:
    > Bylem w garazu to zwymiarowalem [cm]:
    > (...)

    O wlasnie! O to mi chodzilo! Dzieki! :-)
    Jeszcze tylko pozwole sobie dopytac:
    Ta "szerokosc ramy 28" to mniej wiecej w miejscu lozyskowania tylnego
    wahacza, tak?

    --
    Pozdr.
    magnes

  • 10. Data: 2010-12-30 23:05:33
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    > Ta "szerokosc ramy 28" to mniej wiecej w miejscu lozyskowania tylnego
    > wahacza, tak?

    Tak, dokladnie mierzylem wlasnie w tym miejscu.
    Zapytam.. a co robisz ze potrzebujesz takie wymiary?

    erg