  • 1. Data: 2014-12-17 22:53:41
    Temat: WIZZ AIR karta (debetowa) do konta wygodnego w raiffeisen a sprytny bill
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Do wyjadaczy pytanie.

    raiffeisen oferuje kredytówkę wizz, oraz debetówkę wizz.

    Debetówkę wizz można wyrobić do każdego konta w raiffeisen, w
    tym do konta "wygodnego", które jest za free. Opłata za
    debetówkę wynosi 0 PLN pod warunkiem narobienia transakcji
    bezgotówkowych tąże debetówką na kwotę minimum 450 PLN.

    Przeczytałem regulaminy i albo nie zrozumiałem, albo nie doczytałem.

    Czy w poczet tych 450 PLN będa wliczane transakcje zrobione
    przez sprytnego billa ? Ktoś coś podpowie ?
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 2. Data: 2014-12-17 23:38:57
    Od: gral <n...@e...pl>

> [...]
    >
    > Przeczytałem regulaminy i albo nie zrozumiałem, albo nie doczytałem.
    >
    > Czy w poczet tych 450 PLN będa wliczane transakcje zrobione przez

    Będą. Natomiast ja zamiast wyrabiać limit polecam niezwłocznie po
    otrzymaniu Wizz Discount Club kartę zastrzec. Klub na rok zostaje i tak :)

  • 3. Data: 2014-12-17 23:57:15
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-12-17 23:38, gral pisze:

    > Będą. Natomiast ja zamiast wyrabiać limit polecam niezwłocznie
    > po otrzymaniu Wizz Discount Club kartę zastrzec. Klub na rok
    > zostaje i tak :)

    O widzisz ... takie miałem podejrzenie, ale nie umiłem sobie go
    potwierdzić. Obawiałem się, że przy wyborze "płatności kartą"
    wizzairowa karta będzie przyspawana do transakcji na sztywno u
    "klubowicza".

    Czyli rozumiem, że:

    1. Otwieramy wygodne.
    2. Wraz z wygodnym zamawiamy kartę wizz (czy klub obowązuje już
    od zamówienia, czy od otrzymania karty dopiero ?)
    3. Po otrzymaniu karty zastrzegamy kartę
    4. Cieszymy się z kubu za frajer i nie mamy żadnych opłat ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 4. Data: 2014-12-18 22:03:22
    Od: gral <n...@e...pl>

    > 1. Otwieramy wygodne.
    > 2. Wraz z wygodnym zamawiamy kartę wizz (czy klub obowązuje już od
    > zamówienia, czy od otrzymania karty dopiero ?)

    Kilka dni po aktywacji karty dostałem mejla, że klub został uruchomiony.

    > 3. Po otrzymaniu karty zastrzegamy kartę

    W necie. Ignorujemy debilny komunikat, że zobowiązujemy się w ciągu 14
    dni złożyć pisemne wyjaśnienie dotyczący "okoliczności zagubienia karty" :)

    > 4. Cieszymy się z kubu za frajer i nie mamy żadnych opłat ?

    przez cały rok :)

  • 5. Data: 2014-12-18 22:52:38
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2014-12-18 22:03, gral pisze:
> [...]

    Jeszcze dla porządku - Aktywne jest "dedykowane" do wizzaira. Tzn. można
    ją zamówić i do Wygodnego, ale po co? Automatycznie wyklikuje się
    Aktywne jak klikasz Zamów ze strony o karcie.

  • 6. Data: 2014-12-19 07:21:26
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-12-18 22:52, gral pisze:

    > Jeszcze dla porządku - Aktywne jest "dedykowane" do wizzaira.
    > Tzn. można ją zamówić i do Wygodnego, ale po co? Automatycznie
    > wyklikuje się Aktywne jak klikasz Zamów ze strony o karcie.

    Zamówiłem wygodne i karte. A jaka różnica które, skoro wygodne
    jest za darmo bez konieczności spełniania żadnych warunków ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 7. Data: 2014-12-20 19:03:57
    Od: gral <n...@e...pl>

    > Zamówiłem wygodne i karte. A jaka różnica które, skoro wygodne jest za
    > darmo bez konieczności spełniania żadnych warunków ?

    Żadna :)

  • 8. Data: 2014-12-20 21:26:11
    Od: W <w...@w...pl>

    gral wystukał, co następuje:

    A da się z automatu otworzyć wygodne i zamówić kartę czy najpierw otwieramy
    konto, a później dodajemy kartę?

  • 9. Data: 2014-12-21 13:46:29
    Od: gral <n...@e...pl>

    W dniu 2014-12-20 21:26, W pisze:
    > gral wystukał, co następuje:

    > A da się z automatu otworzyć wygodne i zamówić kartę czy najpierw otwieramy
    > konto, a później dodajemy kartę?

    Nie wiem. Ja otwierałem aktywne, karta z automatu.Tym linkiem.

    https://wnioski.raiffeisenpolbank.com/konto-osobiste
    -aktywne_wizzair/1?__af_appv=feb2&renderer.slotId=so
    pucr

  • 10. Data: 2014-12-21 23:02:59
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

> [...]
    > 3. Po otrzymaniu karty zastrzegamy kartę
    > 4. Cieszymy się z kubu za frajer i nie mamy żadnych opłat ?

    Ja poszedłem dalej i zamknąłem (wypowiedziałem) całe konto, klub nadal jest.