  • 1. Data: 2013-07-09 16:17:16
    Temat: WORD - Dokumenty
    Od: Kaangax <sebastian.dzienisz@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam, mam pytanie odnośnie dokumentacji egzaminów w WORD. Otóż mój
    pierwszy, i jak dotąd ostatni egzamin, odbyłem w WORD'ie w Szczecinie.
    Teraz chciałbym wrócić do egzaminów lecz za pracą wyjechałem do
    Trójmiasta. Otóż powstaje problem z dokumentami, czy muszę osobiście
    stawić się do WORDu w Szczecinie celem odebrania dokumentów i złożenia ich
    w WORD'zie w Trójmieście? Czy mogę bez przeszkód pójść do trójmiejskiego
    WORDu i zgłosić się na egzamin?

    Z pozdrowieniami,
    Kaangax

  • 2. Data: 2013-07-09 16:33:11
    Temat: Re: WORD - Dokumenty
    Od: Tadzik <t...@g...pl>

    On Tue, 9 Jul 2013 14:17:16 +0000 (UTC), Kaangax
    <sebastian.dzienisz@_NOSPAM_gmail.com> wrote:

    Owszem, musisz
    Możesz...
    --
    Pozdro
    tadzik

  • 3. Data: 2013-07-09 18:11:16
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

[...]

    Korespondencja wewnętrzna między WORDami.
    Pozdrawiam.
    WOJO