  • 1. Data: 2013-06-04 17:21:25
    Temat: [WRC] A może by tak spot w końcu?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    Cześć!

    Co powiecie na czwartkowy spot piwny?
    Czwartek ten najbliższy, żeby nie było. Godzina 19-ta pod pręgiem na Rynku.

    Do zobaczyska.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 2. Data: 2013-06-04 20:45:00
    Temat: Re: [WRC] A może by tak spot w końcu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 04 Jun 2013 17:21:25 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    > Co powiecie na czwartkowy spot piwny?
    > Czwartek ten najbliższy, żeby nie było. Godzina 19-ta pod pręgiem na Rynku.

    Ja odpadam, chyba ze piwo potrafia tam podgrzac :-)

    J.

  • 3. Data: 2013-06-04 20:47:24
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-04 20:45, J.F. pisze:
    > Dnia Tue, 04 Jun 2013 17:21:25 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    >
    > Ja odpadam, chyba ze piwo potrafia tam podgrzac :-)

    Pewnie potrafią. Więc wpadaj. :P